פוג'יטסו נלחמת בסייבר עם Cyber Threat Intelligence

השירות מבטיח שהלקוחות יתגוננו כהלכה מפני איומי סייבר מתמשכים ● הוא כולל תמיכת מומחים בשילוב עם נתוני בינה בזמן אמת ממקורות המספקים הערכה מסביב לשעון של נוף האיומים המשתנה בהתמדה וההשפעה הפוטנציאלית על הלקוחות

14/11/2017 13:18
Fujitsu Forum 2017. הפורום השנתי של החברה. צילום: פלי הנמר

גם פוג'יטסו (Fujitsu) מצטרפת למלחמה בסייבר ומשיק שירות הגנה חדש בשם Predictive Cyber Security. השירות אשר הושק במסגרת Fujitsu Forum 2017, מבטיח שהלקוחות יתגוננו כהלכה מפני איומי סייבר מתמשכים.

השירות המנוהל כולל תמיכת מומחים בשילוב עם נתוני בינה בזמן אמת ממקורות המספקים הערכה מסביב לשעון של נוף האיומים המשתנה בהתמדה וההשפעה הפוטנציאלית על הלקוחות.

השירות מספק ללקוחות עדכונים סדירים כיצד להילחם בהתקפות סייבר ולשמור על הארגון במטרה להגן על חברות מפני מתקפות סייבר העלולות לזרוע הרס ברציפות העסקית.

פוג'יטסו הכריזה על זמינותו של CTI (ר"ת Cyber Threat Intelligence) באזור אירופה, המזרח התיכון, הודו ואפריקה. השירות מבטיח שהלקוחות יתגוננו כהלכה מפני איומי סייבר העלולים להשבית את הארגון.

עמדת הדגמת הגנת סייבר בתערוכה. צילום: פלי הנמר

עמדת הדגמת הגנת סייבר בתערוכה. צילום: פלי הנמר

אבטחת סייבר היא כיום אחד הנושאים החשובים בחדרי הישיבות. התקפת סייבר ממוקדת עלולה לחבל קשות בפעולות הארגון במקרה של השחתת נתונים, מחיקתם או הצפנתם עם תוכנת כופר – מצב שבו ההאקרים דורשים תשלום בכדי להסיר את החסימה מהנתונים.

לאמיתו של דבר, על פי דו"ח שפורסם לאחרונה על-ידי חברת הביטוח לויד (Lloyds Insurance) מלונדון, מתקפות על מערכות הפעלה של מחשבים שמריצים עסקים רבים ברחבי העולם עלולות לגרום להפסדים של 28.7 מיליארד דולר בעלויות כספיות, כלכליות ובטוחיות.

פוג'יטסו מתמודדת עם הדאגה הגוברת באמצעות שירות CTI שלה, שמיועד לספק מענה לסימני האזהרה המוקדמים ביותר על איומי מחשוב ומתמקד באבטחת רציפות עסקית באמצעות הפחתת איומים.

השירות מציע אינדיקטורים ברורים ופרדיקטיביים לנזק פוטנציאלי הנשקף לעסק מאיומי סייבר חדשים כמו גם המלצות אבטחה פשוטות ואפקטיביות. מומחי האבטחה של פוג'יטסו זמינים גם כדי לסייע לארגונים לנקוט בצעדים פרואקטיביים לצמצום הסיכון לפרצות אבטחה, כמו למשל ניטור מערכות הלקוח 24/7.

בשירות CTI, פוג'יטסו שואפת להבטיח שארגונים יוכלו להמשיך לתפקד גם תחת מתקפת סייבר.

הגנת מידע ואסדרה עוטפים כל תחום פעילות. צילום: פלי הנמר

הגנת מידע ואסדרה עוטפים כל תחום פעילות. צילום: פלי הנמר

לדברי רענן ביבר, מנהל פוג'יטסו בישראל, "נוכחות מקוונת היא סם החיים של ארגונים כיום. מן ההכרח להיות מקוון ולהגן על שלמות המערכות והנתונים שלך גם כאשר הארגון נמצא תחת מתקפה של עברייני סייבר".

"אסור להמעיט בערך הנזק הקטסטרופלי שמתקפת סייבר עלולה לגרום, החל מטעות קלה כגון פתיחת הודעת דוא"ל נגועה".

"האופי וההיקף של איומי הסייבר משתנה כה מהר עד שפתרונות האבטחה המסורתיים לבדם אינם מספקים בכדי לספק הגנה הולמת. תחת זאת, ארגונים צריכים להבין ולנהל בזהירות את הסיכון שלהם להיות חשופים לאיומים ולבדוק כל הזמן שאמצעי ההגנה שלהם מתאימים למשימה".

הכנה היא המפתח, אמר ביבר. "במקרה של התקפה, תוכנית מוכנה לתגובה והתאוששות הינה קריטית לצמצום השפעת ההתקפה. מה שאנו נותנים ללקוחותינו בשירות CTI היא תמונה מקיפה של מצב האבטחה שלהם, ניתוח מעמיק של סיכוני האבטחה ומידע שמאפשר להם לפעול, משום שהיום, אי-מוּכנוּת עלולה בקלות להרוס את העסק.

רענן ביבר, מנהל פוג'יטסו בישראל. צילום: פלי הנמר

רענן ביבר, מנהל פוג'יטסו בישראל. צילום: פלי הנמר

שירותי האבטחה המנוהלים של פוג'יטסו כבר מגינים על אלפי עסקים בעולם עם פעולות אבטחה מבוססות מודיעין המאבטחות את הנתונים והפלטפורמות הטכנולוגיות. פתרונות אבטחת הסייבר של פוג'יטסו משלבים ידע מעמיק בניטור מערכות עם התוכנה והכלים הטובים מסוגם של שותפים אסטרטגיים ויחדיו יוצרים את שירות CTI החדש של פוג'יטסו.

השירות זמין כעת ללקוחות באזור EMEIA כשירות מנוהל 24/7 המספק עירנות גוברת לאיומים קיימים וחדשים ודיווח מהיר, עשיר ומפורט. שירות CTI מספק את המידע הפנימי על מתקפות ונקודות תורפה חדשות אשר הארגון חייב להיות מודע אליהן בכדי להתמודד עם מתקפות.

עם גישה המבוססת על בינה אנושית, שירות CTI של פוג'יטסו מספק יותר תובנות מאשר גישות מסורתיות לשירותי אבטחה מנוהלים הנשענות על טכנולוגיה בלבד.

צוותי Cyber Threat Intelligence של פוג'יטסו מנטרים באופן רצוף ומעמיק ומבצעים הערכות חוזרות של נוף האיומים, תוך שהם מספקים נתוני מודיעין איומים ממגוון רחב של מקורות – לרבות ארגון הלקוח עצמו ומקורות כגון שותפי טכנולוגיה אסטרטגיים, כלים מובילים מצד שלישי ומפורומי מודיעין – על מנת לבצע ניתוח איומים מעמיק.

המודיעין המשולב משמש לקביעת חומרת האיומים המתפתחים והלקוחות מקבלים ייעוץ והמלצות בהתאם לרמת הסיכון שבה הם נמצאים, עם צעדי נגד למזעור איומים פרואקטיבי.

פוג'יטסו באבטחת הסייבר. צילום: פלי הנמר

פוג'יטסו באבטחת הסייבר. צילום: פלי הנמר

עדכון מתמיד של הלקוחות על ההתפתחויות העלולות להשפיע על הפעולות הדיגיטליות שלהם הוא חלק מרכזי בשירות CTI של פוג'יטסו וכך גם אספקת "לוח מחוונים" ללקוחות.

פוג'יטסו גם חולקת את הממצאים וההמלצות שלה באמצעות ייעוץ ואתראות מוקדמות, עדכונים יומיים, בולטינים שבועיים ושיחות חודשיות עם הלקוחות.

שילוב זה של ערוצים נועד להבטיח שהלקוחות יהיו מודעים לנוף האיומים בכל עת וינקטו את הפעולות הדרושות לצמצום או הפחתת הסיכון למתקפה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים