ארצות הברית: מתקפת פישינג פוגעת במיליוני לקוחות נטפליקס

110 מיליון לקוחות של החברה קיבלו מייל שמפנה לדף מזויף, בו הם מתבקשים למלא את פרטי הכניסה ומספר כרטיס האשראי שלהם

נטפליקס

מנויים של נטפליקס (Netflix) שקיבלו מייל שמתחזה להיות מהחברה, ששורת הנושא שלו אומרת: "הודעת ההשעיה שלך" ושמכיל את הלוגו שלה, הוזהרו שלא לפתוח את ההודעה או להיענות לדרישה בה, שכן מדובר בהונאת פישינג.

ניסיון הפישינג התגלה במהלך סוף השבוע ונשלח לכ-110 מיליון משתמשים – כך לפי דיווח באתר Deadline.

המייל מודיע לנמענים שעליהם לעדכן את פרטיהם ושולח אותם לדף נטפליקס מזויף, שמבקש מהם למלא את פרטי הכניסה ואת מספר כרטיס אשראי שלהם – כך דיווחה MailGuard, חברה לאבטחת אינטרנט ושירותי מייל. לפי החברה, ההודעה "נראית די משכנעת" ו-"מעוצבת היטב יחסית". בפוסט שפרסמה חברת האבטחה בבלוג שלה צוין כי המיילים החלו להגיע ביום ו' האחרון ונכתב ש-"כמובן, האתר הזה הוא מזויף לחלוטין. זהו רק מנגנון עבור הרמאים לגנוב את הזהות של הקורבן ואת פרטי כרטיס האשראי שלו".

נטפליקס מצידה בישרה למשתמשים כי היא עשויה לבקש מהם להיכנס לאתר האינטרנט שלה בכדי לעדכן את המידע שלהם. החברה גם פרסמה אתמול (ב') הצהרה ובה מסרה כי היא "מתייחסת לביטחון חשבונות החברים שלנו ברצינות, ויש לה אמצעים פרו-אקטיביים רבים בכדי לזהות פעילות הונאה, במטרה לשמור על השירות ועל החשבונות של הלקוחות מאובטחים. למרבה הצער, הונאות אלה נפוצות באינטרנט ומכוונות למותגים פופולריים כמו נטפליקס וחברות אחרות שלהן בסיסי לקוחות גדולים, בכדי לפתות משתמשים למסור פרטים אישיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים