משלחת של מנהלים בכירים מישראל תשתתף ב-CA World ’17

"הכנס השנתי של CA הוא מקום מפגש למיטב המומחים בשורה ארוכה של תחומים", אמר זוהר פרל, מנהל חטיבת CA ישראל ב-NessPRO

CA Technologies

בכנס השנתי של CA Technologies שיתקיים בתאריכים 13-17 בנובמבר בלאס וגאס, תשתתף משלחת של  מנהלים בכירים מישראל. NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, היא מפיצת מוצרי CA Technologies בישראל.

במשלחת הישראלית ישתתפו בין השאר, זוהר פרל, מנהל חטיבת CA ישראל ב-NessPRO; מאיר אדלר – ה-CTO וה-Presale Director של חטיבת CA ישראל ב-NessPRO; סשה גילנסון, מנכ"ל Evolven; יניב יהודה – המנהל הטכנולוגי הראשי של DBmaestro, ושורה של לקוחות החברה כמו גם שותפים עסקיים כגון תים נטקום, בינת ועוד.

בכנס, ששמו CA World ’17, צפויים להשתתף כ-5,000 איש מכל רחבי העולם. הכנס יכלול למעלה מ-400 מושבים עסקיים וטכניים, בין השאר בתחומי אבטחת מידע, DevOps, אג'ייל ומיינפריים. בצמוד לכנס יתקיימו אירועים שונים, ובהם תערוכה של שותפים עסקיים.

בנוסף להרצאות של מומחי ומנהלי CA, יתקיימו בכנס הרצאות של לקוחות ושותפים עסקיים, ובהם נציגי החברות והארגונים בואינג (Boeing), בנק ברקליס (Barclays), eBay, פוג'יטסו (Fujitsu), ג'נרל אלקטריק (GE), אינטל (Intel), Prudential Financial, וריזון (Verizon), T-Mobile וחברות וארגונים רבים נוספים.

"הכנס השנתי של CA הוא מקום מפגש יחודי למיטב המומחים בשורה ארוכה של תחומים", אמר זוהר פרל, מנהל חטיבת CA ישראל ב-NessPRO.

"CA מציעה את מיטב הפתרונות לעידן החדש של כלכלת האפליקציות. הכנס מעורר עניין רב בעולם וזוהי הזדמנות להיפגש ולהחליף דעות עם מומחים מהשורה הראשונה, ממדינות שונות, כמו גם ללמוד מנסיונם של ארגונים וחברות העוברים טרנספורמציה דיגיטלית ומצטרפים לכלכלת האפליקציות".

NessPRO הינה קבוצת מוצרי התוכנה של נס והנציגה בישראל של למעלה מ-30 חברות בינלאומיות וישראליות המפתחות מוצרי תוכנה המיועדים לשוק הארגוני. הקבוצה פעילה 40 שנה בשוק הישראלי ומשרתת מאות לקוחות. בנוסף למכירת מוצרי התוכנה במודלים עסקיים שונים, מתמחה NessPRO גם באינטגרציה, שיווק, שירות, הדרכה ותחזוקה של מוצרים אלו. פרטים נוספים ניתן למצוא כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים