2BSecure הטמיעה מוצרי אבטחה של F5 בחילן בפרויקט במיליוני שקלים

הפרויקט כלל הטמעה של פלטפורמת BIG-IP תחת רישיון מסוג BEST, המאפשר, בנוסף לאבטחת רשת מקיפה, גם אופטימיזציה באספקת היישומים, ניהול גישה מתקדם ואבטחת יישומים מלאה

שושי ליבוביץ', מנהלת פעילות F5 בישראל, יוון וקפריסין. צילום: יח"צ

2BSecure מקבוצת מטריקס הטמיעה בחילן את פתרונות F5 לאבטחת גישה למערכות המידע. הפרויקט ארך 10 חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו אותו במיליוני שקלים.

חילן מספקת פתרונות תוכנה כשירות, SaaS, לניהול ההון האנושי בארגון. פתרונות F5 שהוטמעו במסגרת הפרויקט נועדו להזדהות, אימות ואבטחת גישה למערכות המידע – על ידי לקוחות החברה ומשתמשי השירות. המוצרים של F5 החליפו את אלה של private wire.

הפרויקט כלל הטמעה של פלטפורמת BIG-IP תחת רישיון מסוג BEST, המאפשר, בנוסף לאבטחת רשת מקיפה, גם אופטימיזציה באספקת היישומים, ניהול גישה מתקדם ואבטחת יישומים מלאה.

עוד כלל הפרויקט, בין היתר, שירותי Single Sign-On בין המערכות השונות. זאת, על מנת להביא לשיפור חוויית העבודה של המשתמשים. בנוסף, בפרויקט נעשה שימוש גם ביכולות הפיתוח על גבי פתרונות F5 – לטובת מתן פתרונות מותאמים אישית, בהתאם לדרישות אנשי אבטחת המידע של חילן.

גבי בן אברהם, מנהל התשתיות בחילן, אמר כי "חיפשנו פתרון שיספק לנו גמישות מירבית, רמה גבוהה של אבטחת מידע – לצד חוויית משתמש מצוינת. הפתרון מאפשר לנו לספק ללקוחותינו שירותים מתקדמים ומאובטחים ברמה הגבוהה ביותר, זאת תוך קבלת אפשרות להתאמה לצרכים שלנו לאורך זמן".

שושי ליבוביץ', מנהלת הפעילות של F5 בישראל, יוון וקפריסין, הוסיפה כי "פלטפורמת האבטחה שהוטמעה בחילן מספקת את השילוב האולטימטיבי של אבטחת גישה מתקדמת, עם אבטחת יישומים, המאפשרת רמת ביצועים גבוהה וזמינות מירבית".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים