HP משיקה בראשונה מדפסת תלת-מימד מתוצרתה

המדפסת תומכת באפשרות לפתח חומרים חדשים לשימוש באמצעות פיתוח קוד פתוח, עם ערכות חומרים מיוחדות שמסופקות בידי HP עצמה, כשהמטרה היא לאפשר קיצור של זמני הפיתוח ותהליכי האישור של החומרים החדשים

Jet Fusion 3D. צילום: יח"צ

HP, באמצעות המפיצה מפעיל, משיקה בארץ בראשונה מדפסת תלת-מימד מתוצרתה והיא מיועדת לייצור מוצרים בכמויות קטנות עד בינוניות, ובעיקר לצרכי הדפסת אבות טיפוס ומוצאים שימושיים ופונקציונאליים.

המדפסת תומכת באפשרות לפתח חומרים חדשים לשימוש באמצעות פיתוח קוד פתוח, עם ערכות חומרים מיוחדות שמסופקות בידי HP עצמה, כשהמטרה היא לאפשר קיצור של זמני הפיתוח ותהליכי האישור של החומרים החדשים.

לפי HP, כל פיקסל שמודפס בידי המדפסת, שזכתה לשם Jet Fusion 3D, מקבלת את כל התכונות הנדרשות כולל חומר הייצור וצבעו. כרגע היא אמנם מאפשרת שימוש בפלסטיק בלבד, אבל עד לסיום השנה הבאה היא תוכל להשתמש גם במתכות כדי להדפיס גופים תלת-מימדיים.

רכיבים תוצרת Jet Fusion 3D. צילום: יח"צ

רכיבים תוצרת Jet Fusion 3D. צילום: יח"צ

בהמשך אף מתכננת HP לשלב בהדפסה רכיבים אלקטרוניים, כולל חיישנים. המטרה היא לאפשר להוציא מקרביה התקני אינטרנט של הדברים מוכנים לשימוש, עם כל מה שצריך, כולל המערכת החשמלית הפנימית.

לטענת החברה, Jet Fusion 3D מוזילה את עלויות ההדפסה בתלת-מימד בכ-50% ומאיצה את מהירות ההדפסה עד פי 10 לעומת מדפסות תלת-מימד בסדר גודל דומה. הסיבה היא שילוב של טכנולוגיות וראשי הדפסה ממדפסות הדו-מימד של החברה שיובאו לעולם התלת-מימד כדי לקבל חלקים פונקציונליים ברזולוציה גבוהה ובאיכויות מכאניות גבוהות.

"הפתרון החדש מספק שילוב של מהירות, איכות ועלות שמעולם לא נראו בתעשייה. עסקים ויצרנים יכולים לחשוב מחדש על האופן שבו הם מעצבים ומייצרים מוצרים בסדרות קצרות", אמר רז דרבי, מנכ"ל מפעיל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים