Infinidat מגייסת 95 מיליון דולר בסבב גיוס שלישי

סבב הגיוס הנוכחי, על פי הערכת שווי של 1.6 מיליארד דולר, בוצע בהובלת זרוע ההשקעות הפרטיות של גולדמן זקס עם המשך השתתפותה של קרן TPG Growth ● סבב זה מביא את סך ההשקעות בספקית פתרונות האחסון ל-325 מיליון דולרים

Infinidat

Infinidat ספקית פתרונות אחסון הנתונים העצמאית המובילה בשוק בקנה מידה של פטה-בייט – השלימה סבב גיוס שלישי בהיקף של 95 מיליון דולר.

את הגיוס הובילה זרוע ההשקעות הפרטיות של גולדמן זקס (PCI), עם השתתפות חזקה של מובילת הסבב השני, TPG Growth. עד כה גייסה החברה סך הכל 325 מיליון דולרים.

עם כמה מאות לקוחות אנטרפרייז, אשר אימצו את פלטפורמת ה-InfiniBox ונפח אחסון של יותר מ-2 אקסה-בייט (שני מיליארד ג'יגה-בייט), שהוטמע גלובלית, ביססה את עצמה Infinidat כמובילה החדשה בתעשיית אחסון הנתונים, שהיקפה כ-40 מיליארד דולר.

"שברנו כל שיא של גידול שנרשם בחברת אחסון נתונים במספר שנים בודדות על ידי התמקדות ביסודות: הבנה של צרכי הלקוח, התעלמות ממחזורי הייפ (Hype circle) ואימוץ תרבות כוללת של חדשנות ומצוינות בהנדסה", אמר משה ינאי, יו"ר ומנכ"ל Infinidat. "אנו שמחים כי גולדמן זקס מצטרפת אלינו לפרק הבא של מסע זה".

InfiniBox – פלטפורמה יעילה יותר

Infinidat – אשר לה משרדים ב-17 מדינות ושני מטות בוולת'ם מסצ'וסטס ובהרצליה, ושמעסיקה כעת 500 עובדים סביב העולם – הוקמה ב-2011 והחלה למכור את ספינת הדגל שלה, ה-InfiniBox, בשנת 2014. לקוחותיה הראשונים כללו חלק מחברות הטלקום הגדולות בעולם, בנקים וספקי ענן, אשר הטמיעו את ה-InfiniBox על מנת לבצע קונסולידציה של מספר גדול של מערכות אחסון לגאסי לפלטפורמה יעילה יותר.

כל פתרון InfiniBox מנהל למעלה מ-5 פטה-בייט (5 מיליון ג'יגה-בייט) של נתונים. שלא כמו מערכות אחסון מסורתיות, InfiniBox מביא גישה מבוססת תוכנה, ועושה שימוש באלגוריתמים של לימוד מכונה (Machine Learning) על מנת לספק ביצועים ואמינות גבוהים מאד מתוך חומרה בעלת עלות נמוכה, כאשר הוא כולל את אותם סוגי כונני דיסקים בעלי קיבולת אולטרה-גבוהה אשר נמצאים בשימוש על ידי גוגל (Google), פייסבוק (Facebook) ומפעילי ענן אחרים בקנה מידה נרחב.

"אנו שמחים להיות שותפים של Infinidat", אמר הולגר סטאוד, סגן נשיא להשקעות פרטיות בגולדמן זקס. "לחברה שיאים מרשימים של חדשנות טכנולוגית וגידול חזק ברווחיות, אשר מתבלטים על רקע העמיתים שלה בתעשיית האחסון".

הצפי: נפח המידע הגלובלי יגדל עד פי עשרה מכיום

חברת האנליסטים IDC צופה כי עד 2025, נפח המידע הגלובלי יגדל עד 163 זטה-בייט, או פי עשרה יותר מ- 16.1 זטה-בייט שיוצרו בשנת 2016. בעוד שהגידול באחסון בעשור האחרון הונע על ידי התפוצצות התוכן במדיה החברתית ועל ידי מידע נוסף שהופק על ידי משתמשים, הגידול בעשור הקרוב יווצר על ידי מידע שיופק ממכונות, כולל עליה ב-IoT, בינה מלאכותית, אנליטיקה ומדע הגנטיקה. IDC גם צופה כי עיקר הגידול באחסון המידע יוסט ממידע שמופק על ידי משתמשים למידע שמופק על ידי ארגוני אנטרפרייז.

Infinidat מאמינה כי עידן המידע החדש של ארגוני האנטרפרייז דורש דרך חשיבה חדשה על אחסון מידע: ארכיטקטורה חדשה שהינה שונה בתכלית מפלטפורמות ענן ממוקדות-צרכנים של העשור האחרון וממערכות אחסון הלגאסי שהגיעו לפניהם.

"המשימה שלנו היא לאחסן את הידע האנושי על מנת לאפשר סוגים חדשים של מחשוב", אומר בראיין קרמודי, סמנכ"ל טכנולוגיות בחברה. "בעוד ששאר התעשייה סבה על הציר של מערכי אחסון קטנים ויקרים של All Flash, על מנת לשמור את המחיר לג'יגה-בייט גבוה כל האפשר, אנו בנינו ארכיטקטורת תוכנה חדשה שתוכננה במפורש בעבור העשור הקרוב של היפר-גידול בשוק הפטה-בייט; הפתרון שלנו הינו חלקיק של המחיר ומוביל בהיבטי ביצועים ואמינות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים