אקזיט צנוע: יבמ רכשה את קלאודיגו הישראלית

הענק הכחול רכש צוות מפתחים ישראלי העוסק בתחום תקשורת הענן ● היקף הרכישה - מיליונים בודדים של שקלים

יבמ (IBM) רכשה את הסטארט-אפ הישראלי קלאודיגו (Cloudigo), העוסק בתחום תקשורת הענן. הענק הכחול הודיע על כך באחרונה. היקפה הכספי של העסקה לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו אותו במיליונים בודדים של שקלים.

יבמ רכשה מהחברה את צוות המומחים הישראלי, הפועל  בתחום הרשת המתקדמת, שפעל עד כה במסגרת קלאודיגו. הצוות הישראלי עוסק בפיתוח טכנולוגיה, אשר מאפשרת להעביר את משימות הרשת מן השרת – אל שולי הרשת, תוך שיפור יעילות התפקוד של הדטה סנטרים.

ג'ון קונסידיין, מנהל תחום שירותי תשתיות הענן בקבוצת ווטסון (Watson) ופלטפורמות הענן של יבמ, כתב בבלוג האישי שלו כי "הצוות מביא עימו ליבמ כישורים וטכנולוגיות אשר הולמים באופן הדוק את כיווני ההשקעה של החברה בתחום עיבוד הרשת המתקדם – כחלק מפלטפורמת הענן של החברה".

הצוות, אשר מונה כ-10 עובדים, יעבוד מחדש במסגרת מעבדת חידושי הענן של הענק הכחול, אשר פועלת כחלק מקבוצת תשתיות הענן של החברה.

אתר האינטרנט של קלאודיגו הוחלף בסוף השבוע לעמוד המודיע על רכישת החברה על ידי הענק הכחול.

קלאודיגו נוסדה ב-2016. ערן גמפל, מנכ"ל קלאודיגו ואחד השותפים המייסדים שלה, כתב בסוף השבוע בחשבון הלינקדאין (LinkedIn) שלו כי "אני שמח לשתף אתכם כי יבמ רכשה את קלאודיגו. תודה רבה לצוות המדהים של קלאודיגו. מצפים למסע ביבמ".

גמפל החזיק בעבר במשרות פיתוח בכירות בטוגה (Toga Networks), שמנתה כ-200 אנשי מו"פ בהוד השרון. הוא המשיך לעבוד בה גם לאחר שהיא נרכשה בשנה שעברה על ידי וואווי (Huawei) תמורת כ-150 מיליון דולרים. גמפל אף היה שותף בהקמת Superna הקנדית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים