"פתרון האחסון של Infinidat מאפשר לנו להמשיך לגדול עם נפחי מידע עצומים"

"דרושים פתרונות שיאפשרו להמשיך ולגדול ככל שנפחי המידע הולכים וגדלים", כך אמר סובש פיפאלה, מנהל ה-IT של אמדוקס ● הוא סיפר בכנס VMworld בברצלונה על הטמעת פתרון האחסון של Infinidat בחברה

17/09/2017 14:55
סובש פיפאלה, מנהל ה-IT של אמדוקס, במהלך ההרצאה. צילום: פלי הנמר

"סביבות האחסון התובעניות של היום דורשות פתרונות אחרים – כאלה שיאפשרו להמשיך ולגדול ככל שנפחי המידע הולכים וגדלים", כך אמר סובש פיפאלה, מנהל ה-IT של אמדוקס.

פיפאלה אמר את הדברים בהרצאה שנתן במהלך כנס VMworld 2017, שהתקיים באחרונה בברצלונה. הוא דיבר על פרויקט הטמעת מערכת InfiniBox של Infinidat בחברה – מתהליך קבלת ההחלטות ועד לתהליך ההטמעה ולתוצאותיו.

"אמדוקס גדלה בשנים האחרונות באופן דרמטי – הן בהיבט כוח האדם והן בהיבט נפח המידע. למעשה, היא מייצרת מידע בקצב גבוה מקצב ייצור המידע הממוצע בעולם. פתרון האחסון של Infinidat מאפשר לנו להמשיך ולגדול ככל שנפחי המידע הולכים וגדלים", אמר.

הוא ציין כי אמדוקס, שמעסיקה עשרות אלפי עובדים סביב העולם ומנהלת יותר מ-1,000 פרויקטים במקביל, החלה בהתרחבות הגלובלית שלה לפני כשש שנים. לדברי פיפאלה, עם ההתרחבות הגלובלית החל גידול משמעותי בתשתיות ה-IT – בין היתר בשרתים, ברשת ובאחסון. על מנת להתמודד עם הגידול המסיבי, בחרה החברה בתחילה במערכות אחסון Mid-range, על מנת לחסוך בעלויות – דבר שלדבריו גבה מחיר כבד בביצועים וביכולת הגידול של החברה. "הדרישה לנפחים גבוהים הלכה ועלתה, אבל תקציבי ה-IT לא גדלו באותו הקצב. הגענו לנקודה שבה המורכבות התפעולית הייתה בלתי רגילה, משום שבכל דטה סנטר היו הרבה מאוד מערכי אחסון שצריך היה לנהל", הוסיף פיפאלה.

התקנה ראשונה – שהובילה להתקנות נוספות

ההתקנה הראשונה של InfiniBox באמדוקס הייתה במטה החברה ברעננה, כאשר היא בחנה התרחבות נקודתית בנפחי האחסון. "רמת הביצועים של InfiniBox הייתה מעל לציפיות", אמר, "ומעבר לכך צמצמנו את המערכים הנפרדים לארון אחד – דבר שהתבטא בחסכון בשטח רצפה, בחשמל ובכוח אדם. בנוסף, ה-TCO (עלות הבעלות הכוללת) הייתה נמוכה לאין שיעור מכל חלופה אחרת".

"חשוב לומר שסביבות האחסון הללו מאוד תובעניות", המשיך פיפאלה, "עומסי העבודה כבדים מאוד ונוצרים מסביבה הכוללת אלפי שרתים וירטואליים ושרתים פיזיים מסוגים שונים, כמו גם שירותי קבצים (NAS) למערכות השונות ולמשתמשי הקצה".

התקנת הפתרון ברעננה הובילה להתקנות של InfiniBox באתרים נוספים של החברה, בנפח אחסון כולל של פטה-בייטים רבים. כמו כן, נערכה באותם אתרים קונסולידציה של מערכי v-Mid-range וה-high end SAN ואינטגרציה פשוטה למערכות אוטומציה מעולם ה-VMWare.

"לאחר ההתקנה גילינו שפעולות רוטיניות במערך האחסון נמשכות זמן קצר לאין שיעור לעומת מערכי אחסון אחרים. לדוגמה, הקצאת אחסון והגדרתו ארכו דקות בודדות. מעבר לכך, מודל הקיבולת לפי דרישה של Infinidat מאפשר לנו יכולת גידול בנפחים באופן מידי – תהליך שבכל מוצר אחסון אחר יכול לארוך שבועות עד חודשים", אמר.

פיפאלה סיים באמרו כי "Infinidat הציבה סטנדרט של תמיכה שאנחנו שואפים אליו עם כל הספקים שלנו. זמן ההגעה לשוק מרגע שיצאה ההזמנה ועד להתקנה והתחלת העבודה היה מדהים. מיד הבנו שיש פה משהו שונה".

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לכנס.

מימין: סובש פיפאלה, מנהל ה-IT של אמדוקס; עופר טל, מנהל פריסייל ישראל ב-Infinidat; ואורן ישרים, מנהל פעילות אזורי ישראל ואפריקה ב-Infinidat. צילום: פלי הנמר

מימין: סובש פיפאלה, מנהל ה-IT של אמדוקס; עופר טל, מנהל פריסייל ישראל ב-Infinidat; ואורן ישרים, מנהל פעילות אזורי ישראל ואפריקה ב-Infinidat. צילום: פלי הנמר

הרצאה: סיפורה של אמדוקס - לקוח בולט של Infinidat. צילום: פלי הנמר

הרצאה: סיפורה של אמדוקס – לקוח בולט של Infinidat. צילום: פלי הנמר

ההצלחה של אמדוקס. צילום: פלי הנמר

ההצלחה של אמדוקס. צילום: פלי הנמר

אמדוקס מצליחה לצמוח גם באקu-סיסטם הדיגיטלי. צילום: פלי הנמר

אמדוקס מצליחה לצמוח גם באקu-סיסטם הדיגיטלי. צילום: פלי הנמר

תוצאות הפיילוט של Infinidat באמדוקס, על פי קריטריונים שונים. צילום: פלי הנמר

תוצאות הפיילוט של Infinidat באמדוקס, על פי קריטריונים שונים. צילום: פלי הנמר

השורה התחתונה - מה הפתרון של Infinidat מעניק לאמדוקס. צילום: פלי הנמר

השורה התחתונה – מה הפתרון של Infinidat מעניק לאמדוקס. צילום: פלי הנמר

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים