יורם כהן, לשעבר ראש השב"כ, ישמש יועץ לחברת הסייבר Safe-T

החברה מסרה לבורסה כי "ניסיונו הרב של כהן בעולמות המודיעין וההגנה, כמו גם קשריו הענפים בארץ ובעולם, יכולים לסייע רבות לקדם את הפתרונות שלנו להגנה על מידע ארגוני"

יורם כהן, לשעבר ראש השב"כ וחבר בוועדה המייעצת של Safe-T. צילום: קובי קנטור

יורם כהן, לשעבר ראש השב"כ, מצטרף לוועדה המייעצת של חברת הסייבר הישראלית Safe-T – כך הודיעה החברה בהודעה לבורסה.

בהודעה נכתב כי "להערכת החברה, ניסיונו הרב של כהן בעולמות המודיעין וההגנה, כמו גם קשריו הענפים בארץ ובעולם, יכולים לסייע רבות לקדם את הפתרונות שלה להגנה על מידע ארגוני. זאת, בין היתר, משום שהנכסים האסטרטגיים של כל מדינה נמצאים כיום במרחב הקיברנטי, ומכאן נובעת חשיבות ההגנה עליו".

בהודעה צוין כי "כהן כיהן כראש השב"כ בשנים 2016-2011 ומילא קודם לכן מגוון של תפקידים בכירים בשירות הביטחון. הוא בעל רקע עשיר בתחומי הביטחון והמודיעין, ולאחר פרישתו מתפקידו כראש השב"כ משמש כיועץ לחברות בארץ העוסקות בתחום ביטחון הפנים בישראל ובעולם".

יצוין כי תחת הנהגתו של כהן קיבל אגף מערכות המידע בשב"כ אות הוקרה בתחרות מצטייני המחשוב IT Awards 2015 מבית אנשים ומחשבים.

Safe-T נוסדה על ידי אמיר מזרחי, היו"ר, ושחר דניאל, המנכ"ל, ומציעה פתרונות עברת מידע וגישה מאובטחת. היא פועלת במגזרים רבים, בהם הבריאות, הפיננסים, הקמעונות, הממשל, הביטחון, החינוך, הייצור והמשפטים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים