אפל השיקה את Beats Studio3 – אוזניות אלחוטיות חדשות

האוזניות של מותג הבת Beats, מציעות לראשונה טכנולוגיה שהחברה מכנה Pure ANC - שמטרתה לחסום רעשים סביבתיים

Beats Studio3. צילום: יח"צ

אפל (Apple) הכריזה על השקת אוזניות אלחוטיות חדשות של מותג הבת Beats. האוזניות, Beats Studio3, מציעות לראשונה טכנולוגיה שהחברה מכנה Pure ANC שמטרתה לחסום רעשים סביבתיים.

לפי החברה, האלגוריתם שנמצא בלב הטכנולוגיה הזו סורק את הסיבה באופן רציף כדי לחסום רעשים מיותרים, כולל כאלה הנגרמים בגין אי-הצמדה מלאה של כריות האוזניות לאוזניים בגלל קווצות שיער, ידיות של משקפיים וגם תנועות שמבצעים עם הראש. מעבר לכך בודק האלגוריתם את מה ששומעים כדי לבצע התאמות שיבטיחו איכות קול מיטבית.

וזה לא הכל. ב-Beats טוענים כי האוזניות מבצעות את בדיקות ההתאמה הללו עד 50 אלף פעמים בשנייה, וללא הפסקה. למרות זאת נטען כי האוזניות יכולות להחזיק מעבד 22 שעות האזנה בזכות צריכת הכוח הנמוכה של שבב הבלוטות' המשמש את האוזניות לצימוד למכשירים. ויתור על השימוש ב-ANC יכול להגדיל את טווח העבודה לכדי 40 שעות. טעינה של 10 דקות אמורה להספיק לשלוש שעות האזנה למוזיקה.

מדובר בשבב הקנייני Apple W1 בו השתמשה אפל לראשונה באוזניות ה-AirPods שהשיקה לפני מספר חודשים. בדומה לכך, גם את Beats Studio3 ניתן יהיה לסנכרן באמצעות חשבון iClouds כדי להבטיח צימוד קליל ומהיר לכל מכשיר של אפל שבבעלות המשתמש.

האוזניות כבר זמינות למכירה תמורת לא פחות מ-349.95 דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים