מייזו הכריזה על צמד מכשירי הדגל החדשים: Meizu Pro 7 ו-Pro 7 Plus

מדובר במכשירים הראשונים של החברה שמציעים מצלמה כפולה מאחור, אבל בנוסף הם מציעים משהו חדש וייחודי למדי בנוף של היום: מסך אחורי מסוג AMOLED בגודל 1.9 אינץ' וברזולוציה של 536x240 פיקסלים

נסגרה אבל תנסה לחזור. מייזו.

מייזו (Meizu), עד השנה שעברה יצרנית טלפונים סינית יחסית קטנה, עשתה אתמול (ד') עוד צעד אל עבר קדמת הבמה עם ההכרזה על צמד מכשירי הדגל החדשים שלה, Meizu Pro 7 ו-Pro 7 Plus.

מדובר במכשירים הראשונים של החברה שמציעים מצלמה כפולה מאחור, אבל בנוסף הם מציעים משהו חדש וייחודי למדי בנוף של היום: מסך אחורי מסוג AMOLED בגודל 1.9 אינץ' וברזולוציה של 536×240 פיקסלים.

השימוש העיקרי במסך האחורי הוא להציג באופן ברור ומפורש יותר את ההתראות המתקבלות בתפריט הראשי של המכשיר, כולל כמובן תצוגת שעה, מזג אוויר והודעות דואר נכנסות. כך ניתן לעקוב אחר ההתראות גם מבלי להפעיל את המסך הראשי, מה שאמור להוסיף לזמן העבודה של המכשיר.

לספק תמונות איכותיות יותר

מעבר לכך יכול המסך הזה לשמש גם לצורך לכידת תמונות סלפי אבל עם המצלמות האחוריות של המכשיר ולא עם זו הקדמית. השימוש במצלמות האחוריות יעזור לספק תמונות שהינן איכותיות יותר.

Pro 7 יגיע לשוק עם מסך בגודל 5.2 אינץ' ברזולוציית FHD. המערכת על שבב שבתוכו היא Helio P25 של מדיה-טק (MediaTek) בו הרביעייה החזקה של המעבדים מתוך השמונה פועלת במהירות מרבית של 2.6 ג'יגה-הרץ. 4 ג'יגה-ביט זיכרון עבודה ישולבו יחד עם 64 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון ואפשרות הרחבה. הסוללה של המכשיר תהיה בנפח עבודה של 3,000mAh ותמיכה ב-Quick Charge 3.0.

דגם ה-Plus מציג שיפור משמעותי. הוא מצויד במסך 5.7 אינץ' ברזולוציית 4K והוא מגיע עם מערכת חזקה יותר שמבוססות על Helio X30 שמציע 10 ליבות עבודה, כשגם במקרה הזה מהירות העבודה המירבית היא 2.6 ג'יגה-הרץ. המכשיר הזה יגיע עם 6 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ו-64/128 זיכרון אחסון מובנה. הסוללה תהיה בנפח 3,500mAh עם תמיכה ב-Quick Charge 4.0.

כאמור שני המכשירים מצוידים בשתי מצלמות מאחור ומצלמה אחת מקדימה: האחוריות מציעות רזולוציה של 12 מגה-פיקסלים כל אחת, ומבוססות על חיישן IMX386 של סוני (Sony), ואילו המצלמה הקדמית היא בגודל של 16 מגה-פיקסלים.

המכשירים אמורים להגיע לארץ בספטמבר במחירים שינועו בין 1,500 עד כ-2,150 שקלים בהתאם לדגמים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים