קבוצת יעל ממתגת את עצמה מחדש

הקבוצה, מוותיקות ה-IT בישראל, מכנסת את כלל החברות בה תחת מותג אחד - Yael Group ● ביעל אומרים שהמטרה היא לפנות לקהלי מטרה ולתחומים חדשים, כגון ענן, דיגיטל, אפליקציות ושיווק

הלוגואים (והשמות) החדשים של קבוצת יעל והחברות הבנות שלה

קבוצת יעל, או Yael Group – מקבוצות ה-IT הוותיקות בישראל – יוצאת במהלך מיתוג מחדש, שמכנס את כלל החברות בקבוצה תחת מותג אחד. מטרתו של המהלך לייצר מינוף של מותג העל – Yael Group, וכן לרענן ולשפר את הנראות העסקית של הקבוצה.

ביעל אומרים שהמיתוג החדש פונה לקהלי מטרה ולתחומים חדשים, כגון ענן, דיגיטל, אפליקציות ושיווק, "ומבטא את ערך החדשנות לצד החום והאנושיות המזוהים עם יעל ומבדלים אותה".

במסגרת המיתוג, יחודש הלוגו שמלווה את החברה מזה יותר מ-50 שנים, ותיווצר שפה אחידה וחדשנית לכלל הפעילויות בקבוצה. השפה החדשה מגיעה מעולמות העיצוב של האייקונים, האפליקציות והדיגיטל.

חדשנות לצד שמירה על המוכר

אלמנט הקובייה יתחדש אף הוא, אם כי ישמור על מה שמוכר ביעל. "בחירת הצבעים תשדר את האסטרטגיה השיווקית הנבחרת, כאשר התכלת יעניק גוון של רעננות, חדשנות וישראליות, ואילו הוורוד העמוק יבטא את החום, הנגישות והשירותיות שמאפיינים את יעל לאורך השנים", אומרים ביעל.

דקלה סימן טוב, מנהלת השיווק של Yael Group, ציינה ש-"המהלך הגיע כחלק מיישום אסטרטגיה חדשה, שמבטאת את צמיחתה של הקבוצה עם השנים לקבוצה אחת מאוחדת, עם מספר חברות. המיתוג החדש נועד לרענן ולשדר את החדשנות המשויכת לעולמות ולפעילויות שהתרחבו ביעל, ולייצר פנייה לקהלי יעד חדשים עם מגוון פתרונות חדשים".

"מאחר ששיווק הוא יותר מלחמה על תפיסתו של הצרכן מאשר מלחמה על המוצרים, היה לנו חשוב לייצר התאמה נכונה בין התדמית וערכי המותג לצרכים המשתנים בשוק ולחוויה שמלווה לכך. מדובר במהלך מורכב הכולל, לצד מיתוגה מחדש של הקבוצה, מיתוג של כל אחת מהחברות בה בשם יעל לצד שם החברה הקיים", הראשון.

בחברה מציינים שבשלב הראשון, הוטמע המהלך בקרב עובדי Yael Group, על מנת לחבר אותם לזהות המותג ולערכי הקבוצה, ולהסביר להם את הצורך והחשיבות בחיבור כלל המותגים תחת השם יעל. בימים אלה משיקה יעל את המהלך כלפי חוץ.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אחד שלא מבין

    חברה ישראלית לגמרי והמיטוג רק באנגלית ?

אירועים קרובים