Infor מרחיבה את מערכות ה-ERP לתוך SCM מורחבת

רשת CloudSuites תספק שרשרת אספקה בגמישות חסרת תקדים באמצעות הרשת המסחרית של GT Nexus

13/07/2017 11:13

ל-Infor, המתמחה ביישומים ורטיקאליים בענן עבור תעשיות ספציפיות, יש יותר מ-90 אלף לקוחות במעל 170 מדינות. בישראל מייצגות אותה שלוש חברות: אינטנטיה (Intentia) בתחום היישומים לתעשייה סביב פלטפורמת M3, המוכרת בשמה ההיסטורי כ-Movex ERP; גיב סולושנס (Giv Solutions) סביב פלטפורמות EAM לניהול נכסים; ומטריקס, סביב פלטפורמת LN – מערכת ERP מבוסס מערכות של BAAN, אותה רכשה בעבר.

השבוע, Infor עורכת את הכנס השנתי הגלובלי השני שלה, Inforum 2017, בניו-יורק, בהשתתפות יותר מ-7,000 לקוחות, שותפים ומנהלי החברה.

במהלך הכנס הכריזה החברה על Networked CloudSuites – צעד אבולוציוני שמרחיב יישומים עסקיים קריטיים מחוץ לארבעת קירות הארגון ולאורך כל שרשרת הערך. על ידי אספקת פונקציונאליות ליבה מרשת המסחר Nexus GT שלה, לתוך החבילות התעשייתיות של Infor CloudSuite, מסוגלת Infor לחבר את יישומי הליבה של הארגון עם הלוגיסטיקה של הספקים וגם עם הרשתות של הארגונים הפיננסיים. זאת, תוך הגדלת שיתוף הפעולה ברשת, היעילות וההיענות – מה שהופך את הארגונים המשתמשים לזריזים ולתחרותיים יותר.

"הימים שבהם חברה אחת הייתה אחראית לכל ההיבטים של מוצריה – החל מהמקור ועד הייצור והאספקה לנקודות המכירה – חלפו מזמן. כיום, מסחר דורש רשת מורחבת של ספקים, יצרנים וספקי שירותים לוגיסטיים חיצוניים (3PLS), וכן מממנים, אך התוכנות שעליהן מסתמכות החברות טרם הסתגלו למודל העסקי הזה עדיין", כך אמר במליאת הכנס צ'ארלס פיליפס, מנכ"ל Infor. "באמצעות מינוף כוחה של רשת המסחר GT Nexus מסוגלת Infor להציע פתרונות אמיתיים של ענן ציבורי רב-דיירים ורב-ארגוני, המספק תמונת אמת אחת ויחידה של המצב – מה שהופך את הארגון ליותר זריז, מגיב ותחרותי".

יישומי CloudSuites מרושתים הם השלב הבא בעבור Infor CloudSuite, שבתחילת 2014 היה הסט הראשון הספציפי לתעשייה של יישומים שסופקו בענן של אמזון (AWS). מערכות אלה איחדו יישומים מרובים לתוך סוויטה אחת, עבור תעשיות ספציפיות כגון הבריאות, המגזר הציבורי, ההפצה ותעשיות ייצור שונות, כמו תעופה וחלל, כלי רכב, מזון ומשקאות, וייצור תעשייתי.

עם פונקציונליות מובנית מהרכישה של GT Nexus על ידי Infor ב-2015, הרחיבו Networked CloudSuites את ה-Infor CloudSuite אל מחוץ לארבעת הקירות של הארגון, כשסיפקו פונקציונליות עבור: רשתות לוגיסטיקה – מעקב חי אחרי משלוח, הזמנות בין לאומיות, שירותי 3PLS ומעקב אחרי קונטיינרים במשלוחים; רשת אספקה – ביצוע הזמנות ואישורן, הודעות משלוח מתקדמות (ASN) והוצאת חשבוניות; רשת פיננסית – ניהול תקבולים ותשלומים; ופלטפורמת רשת – מדדים השוואתיים וניהול בעיות משותפות.

Infor מצפה להתחיל לספק את Networked CloudSuites במהלך המחצית השנייה של 2017.


שקופית האווירה של הכנס vchi ktunh הגדול של משתמשי Infor בעולם, Inforum 2017, שנערך השבוע בניו-יורק.

נותני החסויות לכנס השנתי של Infor, שמציג צ'ארלס פיליפס, המנכ"ל העולה לבמת מליאת הפתיחה. בולטים השותפים החדשים: חברות האינטגרציה הבין לאומיות הגדולות, כמו Accenture, Cap-Gemenini, Deloitte ו-HCL, מה שמעיד על הפופולריות הגדלה של יישומי Infor אצל לקוחותיה בעולם, כלומר – על הרחבת נתח השוק שלה ושל פתרונותיה.

פיליפס מציג את הישגי השנה האחרונה – ממספר שיא של 176 מוצרים חדשים ועד 71 מיליון משתמשים ביישומי החברה בענן – של אמזון, AWS.

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לכנס.

השתתפה בהכנת הידיעה: גלי פיאלקוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים