המסע אל השיא של רמי נחום

נחום, מנכ"ל טריפל סי, גדל בבית דל אמצעים בטבריה, שאפילו חשמל לא היה בו, וצמח להיות מנכ"ל של אחת מספקיות הענן הגדולות בישראל, שבאחרונה נכנסה גם לתחום הטלוויזיה ● איך הוא עשה זאת?

10/07/2017 14:14
רמי נחום, המנכ"ל והבעלים של טריפל סי. צילום: קובי קנטור ז"ל

המרואיין בפודקאסט הפעם הוא דוגמה לאיך מגיעים מילדות במחסור לתפקיד בכיר בתעשיית ההיי-טק הישראלית. ולא רק היי-טק: טריפל סי (Triple C), החברה שאותה מנהל רמי נחום, מציעה החל מלפני כמה חודשים גם שירותי טלוויזיה.

נחום נולד בטבריה בבית דל אמצעים, שאפילו חשמל לא היה בו. בילדותו הוא התפרנס ממכירת דומים (פרי עגול וקטן, שמוכר מהסרט עץ הדומים תפוס של גילה אלמגור), אותם קטף בעצמו, ובשלב מסוים "השתדרג" לקטיף ולמכירה של סברסים. בתיכון היה נחום במגמת אלקטרוניקה ומכר מערכות סטריאו שבנה. הוא נחשב לתלמיד מוכשר ביותר במחזור שלו. בסיום התיכון ייעדו אותו ללימודי עתודה בטכניון, אבל בגלל הקשיים הכלכליים בבית נאלץ למכור עם אביו אבטיחים בשוק. שם, לדבריו, הוא למד איך עושים עסקים.

יזמות דרך האוזניים. PodIT. צילום אילוסטרציה: BigStock

יזמות דרך האוזניים. PodIT. צילום אילוסטרציה: BigStock

כשנחום סיים את שירותו הצבאי נפטר אביו והוא נאלץ לעבוד קשה כדי לפרנס את שבעת אחיו הקטנים. בנוסף לעבודתו, הוא למד מתמטיקה ומדעי המחשב באוניברסיטת תל אביב – ונכשל בכל הקורסים בסמסטר הראשון, כי השקיע בעבודה במקום בלימודים. זה לא מנע ממנו לחזור על סמסטר שלם ולאחר מכן לסיים את התואר בהצלחה.

כשסיים את לימודיו רצה לעסוק בפיתוח תוכנה. אחרי שעבד במשך ארבע שנים כאיש מכירות בחברה מסוימת, הוא החליט לפרוש ממנה, עקב חילוקי דעות עם המנכ"ל החדש, ולצאת למסע אל השיא שלו. לחברה שהקים קרא "טריפ אל שיא", או טריפל סי.

מאז הקמת החברה עברו 27 שנים. טריפל סי מונה כיום כ-100 עובדים והיא ספקית מחשוב ענן גדולה בישראל. לפני כחודשיים התרחבה החברה, כאמור, ויצאה עם חבילת שירותי טלוויזיה שמתחרה ב-HOT ,yes, סלקום, עידן פלוס ועכשיו גם פרטנר.

מה הביא אותו להקים את החברה? למה הוא העדיף את הדרך היזמית על פני מקום עבודה יציב כשכיר? ומה בילדותו הביא אותו למקומו הנוכחי? לראיון המלא עם נחום באתר הפודקאסט יזמות או למות לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים