דיווח: סמסונג מתכננת רמקול חכם שיתופעל באמצעות Bixby

החברה עובדת על תכנונו של הרמקול, בשם הקוד וגה, כבר יותר משנה ● הוא יתופעל באמצעות העוזרת הקולית החדשה של סמסונג, שכבר הוכנסה למכשירי Galaxy S8 ו-S8 Plus בגרסת בטה

רמקול חכם - בעזרתה. Bixby. צילום: סמסונג

סמסונג (Samsung) מפתחת רמקול חכם, שיתופעל באמצעות העוזרת הקולית שלה, Bixby – כך דווח בוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal).

לפי הדיווח, החברה עובדת על תכנונו של הרמקול, בשם הקוד וגה (Vega), כבר יותר משנה, אך רבות מתכונותיו ואפיונו עדיין בשלבי בדיקה, וגם תאריך השקתו עדיין לא ידוע.

יצוין שסמסונג תצטרף למגרש די צפוף, שבו היא תתחרה מול ה-Echo של אמזון (Amazon), ה-Home של גוגל (Google) וה-HomePod הצפוי של אפל (Apple). הרמקולים האלה יכולים לשמש בחדרים שונים בבית להאזנה למוזיקה, להזמנת פיצה, להנמכת האורות או המיזוג בבית ועוד – באמצעות הוראות קוליות, ללא מגע ובלי הצורך לפעול מול מסך מחשב.

חברות טכנולוגיה רבות צופות שרמקולים חכמים – ולא סמארטפונים – יהוו הצומת להפעלת הבית החכם העתידי. חברת המחקר Strategy Analytics חוזה שעד 2020 יגיעו מכירותיהם ל-15 מיליון יחידות, לעומת 1.8 מיליון בשנה שעברה.

בחודש שעבר החלה סמסונג להפיץ את Bixby למכשירי Galaxy S8 ו-S8 Plus בגרסת בטה. החברה מתכננת לכלול את העוזרת הקולית בעתיד גם בטלוויזיות ובמקררים מתוצרתה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים