One1 השיקה מערכת לאינטגרציה בין היישומים הדיגיטליים למערכות הליבה

One1Connect היא פלטפורמה מבוססת תוכנה שמטפלת בתהליך החיבור בין היישומים הדיגיטליים החדשניים, כולל מערכות שיושבות בענן, למערכות הליבה ול-Legacy, ומקלה את ביצועו

שי אוזון, המנכ"ל הפורש של One1. צילום: פלי הנמר

One1 השיקה היום (ג') מוצר חדש לשוק הארגוני בישראל: פלטפורמה מבוססת תוכנה שפותחה על ידי החברה, שמטפלת בתהליך החיבור בין היישומים הדיגיטליים החדשניים, כולל מערכות שיושבות בענן, למערכות הליבה וה-Legacy, ומקלה את ביצועו.

הפלטפורמה החדשה נקראת One1Connect והיא נועדה לתת מענה לאחד האתגרים היותר מורכבים במעבר לעידן הדיגיטלי: החיבור בין הרכיבים הדיגיטליים השונים ורכיבי האינטרנט של הדברים למערכות קיימות, שהושקעו בהן משאבים כספיים יקרים ואין יכולת להחליף אותן. האתגרים מורכבים במיוחד בארגונים שעברו לענן, שבהם נדרשת שכבת אינטגרציה שמבצעת את החיבור בין העולמות האלה ומאפשרת להם לשמור על הנכסים הקיימים ועדיין, להצטרף לעידן החדש.

"האתגר של חברות התוכנה: להישאר רלוונטיות"

"אנחנו מספקים ללקוחות שלנו גשר ליישום טכנולוגיות חדשות ומאפשרים להם להטמיע במהירות מערכות מתקדמות כגון אינטרנט של הדברים, CRM, BPM ואוטומציה של שיווק, ולשלבן במערכות הארגון הקיימות בצורה פשוטה, תוך חיסכון במשאבי זמן וכסף", אמר שי אוזון, מנכ"ל One1, במפגש עם עיתונאים שערכה החברה הבוקר.

לדבריו, "הפלטפורמה החדשה משנה את כללי המשחק בשוק המחשוב הארגוני. זהו שירות ליישום טכנולוגיות חדשניות באמצעות אינטגרציה מתקדמת, ללא צורך בשדרוג מסיבי של מערכות ליבה, תוך פרק זמן קצר, של מספר חודשים. מדובר ביתרון תחרותי ובידול עסקי – עבורנו ובעיקר עבור לקוחותינו. החיבור של מערכות קיימות עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר הקיימות בשוק הוא האסטרטגיה הנכונה והמתאימה ביותר עבור חברות מחשוב ואינטגרציה בעידן הדיגיטלי".

"האתגר של חברות התוכנה הוא להישאר רלוונטיות", הוסיף אוזון. "כדי להשיג את המטרה הזו יש שלוש אפשרויות: פיתוח על גבי מערכות קיימות, רכישת טכנולוגיות חדשות או פיתוח פתרונות לעולם החדש, כמו מערכות הענן של אמזון (AWS) או Salesforce, על מנת שיתאימו למערכות הקיימות. מישהו צריך לעשות בסופו של דבר את האינטגרציה – וזה השירות שאנחנו מציעים לארגונים".

אחד התחומים שהפלטפורמה החדשה חזקה בהם הוא עולם ה-ERP – בעיקר במגזרי התעשייה והייצור. יצרני התוכנות לעולם זה מתמודדים עם אתגרים מורכבים, של חיבור בין המודולים של ה-ERP למערכות האחרות בארגון, והפתרונות שהם מציעים כרוכים בהשקעה כספית גדולה מאוד. לדברי אוזון, "המעבר לעידן הדיגיטלי שינה את אופי השיח שחברות האינטגרציה מנהלות עם הארגונים וכיום, הפעילות היא מול ההנהלות הבכירות, בנוסף למנמ"ר, כי מדובר בפרויקטים אסטרטגיים".

אוזון נתן כדוגמה ארגון שרוצה להשתמש ברכיבי אינטרנט של הדברים בתהליכי המכירה ובקשר שלו עם הלקוח. "ארגון שכזה יכול להשתמש בפלטפורמה החדשה כדי לבצע את החיבור בין רכיב האינטרנט של הדברים לענן ולמובייל, וליצור תהליכים בתוך מערכות ה-ERP", אמר.

עוד הוא ציין ש-One1 ביצעה פרויקטים שהיה בהם גם ערך מוסף בכל הנוגע לתהליכי הייצור וההגעה לשוק, בין היתר בנגב קרמיקה, דיפלומט, החברה לפיתוח קיסריה, בית החולים הפרטי אלישע ומפלגת ש"ס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים