הדבר הבא בטכנולוגיה הישראלית – באירוע של TechCrunch

10 סטארט-אפים מבטיחים, בתחומים שונים, הציגו באירוע של אתר הטכנולוגיה ולאומיטק, שהתקיים בתל אביב ● הזוכה: חברה שהצליחה לגלות את התרכובת של חיידק הסלמונלה

02/07/2017 16:47
מימין: אילנה גולן, מנכ"לית Golan Ventures ושופטת בתחרות; ד"ר קירה רדינסקי, מדענית ראשית ומנהלת מדעי נתונים ב-eBay ושופטת בתחרות; יפעת אורון, מנכ"לית לאומיטק ושופטת בתחרות; חמי פרס, מייסד-שותף ושותף-מנהל של Pitango Ventures; וג'ורדן קרוק, עורכת ב-TechCrunch. יושב: מייק בוצ'ר, העורך הראשי של TechCrunch אירופה. צילום: כפיר סיוון

אתר הטכנולוגיה האמריקני TechCrunch קיים את תחרות הסטארט-אפים שלו בישראל, בכנס שנערך לפני ימים אחדים בתל אביב, בשיתוף לאומיטק. האירוע, בו נטלו חלק בכירים בקהילת ההיי-טק הישראלית, הפגיש בין מאות משתתפים – אנג'לים, נציגי קרנות הון-סיכון, יזמים וסטארט-אפיסטים – לצוות העורכים של TechCrunch, שהגיע לתל אביב זו שנה שנייה ברציפות כדי לגלות את הדבר החם הבא בסצינת ההיי-טק הישראלית.

אלה 10 החברות הישראליות, שנבחרו לאחר מיון של TechCrunch מבין מאות סטארט-אפים שהגישו את מועמדותם להשתתף בתחרות: Brodmann17, CoinDash, HiGrade – Cannabis Analysis, Modli, mydimed, nanofabrica, OlfaGuard, Sidekix, Tridom ו-Upstream Security.

מימין: מייק בוצ'ר, העורך הראשי של TechCrunch אירופה, באחד על אחד עם אורי לוין, מייסד-שותף של Waze. צילום: כפיר סיוון

מימין: מייק בוצ'ר, העורך הראשי של TechCrunch אירופה, באחד על אחד עם אורי לוין, מייסד-שותף של Waze. צילום: כפיר סיוון

החברה שזכתה היא OlfaGuard, שמפתחת חיישנים שיכולים "להריח" ולזהות תרכובות אורגניות נדיפות (MVOC). בחברה אומרים כי הם הצליחו לגלות במעבדות שלה את התרכובות של חיידקי האי קולי והסלמונלה, כמו גם פתוגנים של דוגמאות של מאכלים. מקים החברה והמנכ"ל שלה הוא פייר סלמה, והיא מבוססת על ארבעה פטנטים של הטכניון ושל פרופ' חוסאם חייק. אנשי החברה יציגו בכנס TechCrunch Disrupt Berlin 2017, שיתקיים בבירת גרמניה ב-4-5 בדצמבר.

כנסי TechCrunch Disrupt מתקיימים מדי שנה בערי היי-טק בולטות כמו סן פרנסיסקו, לונדון ובייג'ינג. בכנסים אלה מוצגים הטרנדים החמים בעולם החדשנות והטכנולוגיה והם מהווים הזדמנות לסטארט-אפים בתחילת דרכם להשיק את המוצרים שלהם ולהציגם בפני קרנות, משקיעים פוטנציאליים, כלי תקשורת, עיתונאים ובלוגרים מכל העולם.

יפעת אורון, מנכ"לית לאומיטק. צילום: כפיר סיוון

יפעת אורון, מנכ"לית לאומיטק. צילום: כפיר סיוון צילום: כפיר סיוון

יפעת אורון, מנכ״לית לאומיטק, אמרה כי "האירוע של TechCrunch הוא אירוע חשוב, שבו נחשפות חברות צעירות ומבטיחות מישראל בפני צוות העיתונאים של האתר. לחברות שנבחרו להציג בכנס יש פוטנציאל רב, שהאתר מצליח לזהות כבר בשלבים המוקדמים".

לדבריה, "10 החברות שעלו לגמר התחרות מדגימות בצורה יפה את הוורסטיליות והמנעד הרחב של הטכנולוגיות המפותחות בישראל, בתחומים כמו רפואה, הדפסה תלת מימדית, רובוטיקה, סייבר ואוטומוטיב. העובדה שההיי-טק הישראלי מצליח להיכנס לתחומים חדשניים ולהתבסס כמוביל בהם מחזקת אותו למול מרכזי היי-טק אחרים בעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים