אלעד מערכות ותעשיידע משלבים תלמידים בתעשיית ההיי-טק

במסגרת שיתוף הפעולה מנהלים ומפתחים מאלעד מערכות הנחו תלמידים הלומדים במגמת המחשבים בתיכון, ושילבו אותם בפרויקטים מגוונים

אנשי אלעד מערכות והתלמידים הלומדים במגמת המחשבים. צילום: יח"צ

אלעד מערכות, חברת תוכנה המתמחה בפיתוח, יישום והטמעה של מגוון טכנולוגיות מתקדמות בארגונים שונים, משתתפת בפרויקט שילוב תלמידים בתעשייה של עמותת תעשיידע – "תעשייה למען חינוך מתקדם יותר", העוסקת בחיבור בין התעשייה לחינוך בישראל.

במסגרת שיתוף הפעולה מנהלים ומפתחים מאלעד מערכות הנחו תלמידים הלומדים במגמת המחשבים בתיכון, ושילבו אותם בפרויקטים מגוונים.

התלמידים הצטרפו לאגפי ה-CRM והדיגיטל בחברה וקיבלו עמדות עבודה. התלמידים אף שולבו בפרויקטים של אלעד מערכות: באגף הדיגיטל התנסו בחשיבה וביצוע משימות R&D של האגף ובנו צ'טבוט מבוסס Facebook Bot Framework.

באגף ה-CRM התנסו בסביבות הפיתוח של Microsoft Dynamics CRM ובמתודולוגיית הפיתוח באלעד, ובנו מערכת להפצת מידע. בנוסף, נחשפו התלמידים לטכנולוגיות מתקדמות, זכו בניסיון חשוב בתחומים טכנולוגיים רבים והתנסו בעבודה מעשית.

כחלק משיתוף הפעולה, השתתפה אלעד ב-"כנס מגמות", הכנס הטכנולוגי הראשון בישראל של תעשיידע ומשרד החינוך, בו לקחו חלק כ-15 אלף תלמידים.

בכנס סייעה אלעד בהצגת תחום התקשוב בביתן ייחודי שהקימה במתחם. את הביתן איישו באופן קבוע מומחה תקשוב מאלעד מערכות ומורה מהתחום שהסבירו, ייעצו והציגו מספר יישומים שפותחו בשנה האחרונה על ידי אלעד.

התלמידים ומתן טלקר במהלך העבודה. צילום: יח"צ

התלמידים ומתן טלקר במהלך העבודה. צילום: יח"צ

לדברי יואש טרוקמן, יו"ר ובעלי אלעד מערכות, "בתחילת השנה התחלנו לעבוד בשיתוף עם תעשיידע ומשרד החינוך על הפרויקט חשוב והמרגש זה, המחבר את דור העתיד לחזית הפרקטיקה הטכנולוגית בישראל".

"מטרת התוכנית היא לשלב נוער צעיר בעבודה היומיומית בתעשייה, להעשיר את הידע, ללכלך את הידיים ולצבור ניסיון מעשי בעולם ההיי-טק, כך שבסוף התהליך הם יוכלו לצאת לשוק העבודה ולהשתלב בו בקלות".

"בחודשים האחרונים ששת הנערים הללו היו חלק מאיתנו, השתתפו בפרויקטים, פגשו בכירים מהתעשייה, מנהלים ומפתחים. אני רוצה לאחל לששת התלמידים הנהדרים שלקחו חלק בפרויקט המון בהצלחה בהמשך הדרך, מצפה לכם עתיד מזהיר".

דגן הלוי, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת התוכנה באלעד מערכות, אמר כי "אלעד מערכות היא חברה גדולה המונה כ-900 עובדים הפרוסים בכל רחבי הארץ. חשוב לנו לתת משהו מעצמנו בחזרה לקהילה. אנחנו צובעים בתים בפרדס כץ, משמחים ילדים בבתי חולים ומקיימים עוד מגוון אירועי תרומה לקהילה לאורך כל השנה".

"כאשר שמעתי על פרויקט תעשיידע, מיד הסכמתי כי הרגשתי שפה יש לנו יכולת לנצל את הכישורים של אלעד מערכות לתרום תרומה משמעותית ולעזור לחברה בישראל. אלעד מערכות שמחה לתרום להתפתחות הטכנולוגית של ישראל. אני חושב שהתרומה שלנו היא מדויקת, משמעותית ותורמת רבות גם לתלמידים וגם לנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים