המוסד מקים קרן לחדשנות טכנולוגית – ומחפש סטארט-אפים

קרן ליברטאד תשקיע בחמישה סטארט-אפים בשנה, בסכום של עד שני מיליון שקלים בכל אחד מהם ● בין התחומים המבוקשים: רובוטיקה, זיהוי מאפיינים אישיים והצפנת מידע

המוסד

המוסד הודיע אתמול (ג') על הקמת ליברטאד – קרן לחדשנות טכנולוגית בתחומים כמו רובוטיקה, זיהוי מאפיינים אישיים והצפנת מידע. הארגון ישקיע בחמש חברות בשנה, בסכום של עד שני מיליון שקלים בכל אחת מהן.

במוסד מעוניינים להיות עם היד על הדופק הטכנולוגי באמצעות קשרים עם חברות סטארט-אפ אזרחיות. הם מדגישים כי הם לא מחפשים אחזקות במיזמים שבהם ישקיעו, אלא רישיון שימוש בטכנולוגיות.

הטכנולוגיות שבהן מתמקד המוסד בחיפושיו הן: רובוטיקה גמישה, Biomimetics, מערכות ממוזערות, פתרונות עבירוּת ופתרונות השקטה – באוויר, בים ועל היבשה; Energy Harvesting ו-Self Powered Systems, להרחבת מעטפת ביצועים ו/או הקטנת מימדים; הצפנת מידע בקצבים גבוהים (100 ג'יגה-ביט לשנייה ומעלה), בשיטות לא קונבנציונליות ופורצות דרך; זיהוי אוטומטי של מאפיינים אישיותיים (Personality profiling), על בסיס דפוסי פעולה והתנהגות ברשת; וכן תמצות מסמכים, קטלוג, חילוץ ישויות וקשרים סמנטיים, באמצעות למידת מכונה ו/או תחומים אחרים – בעברית ובשפות נוספות. בארגון אומרים כי יפרסמו מעת לעת קולות קוראים בתחומי עניין נוספים.

לדבריהם, "ליברטאד תהווה זרוע נוספת בבניין הכוח הטכנולוגי של המוסד ותאפשר מחקר ופיתוח בקצב מהיר, לשם התעצמות טכנולוגית ועמידה ביעדיו השונים של הארגון בסביבה חדשנית ומאתגרת, תוך מיקוד בתחומי עניין שרלוונטיים לפעילותו".

בארגון מציינים כי "בעידן הנוכחי, טכנולוגיה הינה אחד ממנועי הצמיחה המרכזיים של המוסד, ומשמשת בסיס ליצירת הצלחות והישגים מודיעיניים ומבצעיים".

לפרטים נוספים ולהגשת הצעות לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים