נחשפו פרטים לגבי המכשירים שיחליפו את Pixel של גוגל

פרטים מסוימים בקשר למכשירי Taimen ו-Walleye כבר ידועים זמן מה, כמו למשל העובדה שאלה הם שמות הקוד של מכשירי Pixel 2, ו-Pisel XL 2 הצפויים ● כעת נחשפים גם נתונים באשר לחומרה של הדגמים החדשים

הבכור מקבל הכל. ה-Pixel של גוגל. צילום: יח"צ

נחשפו פרטים לגבי מכשירי Taimen ו-Walleye שיחליפו את מכשירי Pixel של גוגל (Google), כך לפי מקורות המקורבים לנושא.

פרטים מסוימים בקשר למכשירים אלו כבר ידועים זמן מה, כמו למשל העובדה שאלה הם שמות הקוד של מכשירי Pixel 2, ו-Pisel XL 2 הצפויים (למרות שלא ידוע אם אלה יהיו השמות השמות הרשמיים של המכשירים בעת השקתם).

כעת נחשפים גם כמה פרטים באשר לחומרה של הדגמים החדשים, שאם הם נכונים – יספקו למשתמשים מושג כלשהו על מה שצפוי בדגמים החדשים של קו מכשירי ה-Pixel, שגוגל עתידה להציג השנה.

לפי השמועות, דגם ה-Walleye יהיה המכשיר הקטן מבין השניים וממשיכו של ה-Pixel, וה-Taimen ימשיך את ה-Pixel XL.

ה-Walley יהיה בעל מסך Full-HD בגודל 4.97 אינץ', יכיל את מעבד Snapdragon 835 של קוואלקום (Qualcomm) וזיכרון RAM של 4 ג'יגה-בייט.

מצלמה עם חיישן אחד ופלאש LED כפול

עד כה ידוע על נפח אחסון של 64 ג'יגה-בייט בלבד, למרות שכמעט בטוח שזו לא תהיה האופציה היחידה, שכן מכשירי Pixel הציעו גם נפח אחסון של 128 ג'יגה-בייט. עוד לפי הדיווחים, ה-Walleye יהיה בעל שקע 3.5 מ"מ לאוזניות, ובחזותו הכללית יהיה דומה מאוד ל-Pixel.

באשר למכשיר ה-Taimen, הגדול יותר מבין השניים, הדיווח מציין כי גודל המסך שלו יהיה 5.99 אינץ' ברזולוציה של 1440 פיקסלים ובאיכות OLED. נפח האחסון המאוזכר הוא של 128 ג'יגה-בייט, וגם במכשיר זה קרוב לוודאי שיהיו אופציות נוספות.

גם מכשיר זה יושק עם מעבד Snapdragon 835, עם זיכרון RAM של 4 ג'יגה-בייט ועם מסגרת דקיקה יותר לעומת ה-Pixel XL הנוכחי – לפי תמונות שלו לכאורה שדלפו.

חיישן טביעות האצבע צפוי להישאר מאחור, ובעוד איכות המצלמה אינה מאוזכרת בדיווח, לפי שמועות אחרות המצלמה תהיה עם חיישן אחד ופלאש LED כפול, ולא מצלמה דואלית לפי שמועות קודמות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים