מחר: מכירת אומנות לרכישת מחשבים למורי החינוך המיוחד

50 אומנים ידועים תרמו מיצירותיהם כדי להעניק למורי החינוך המיוחד מחשבי iPad ● מחקרים מראים שמכשירים אלה מסייעים לילדים בעלי צרכים מיוחדים לתקשר ומשפרים את מצבם

אורי בן ארי, יועץ בכיר לערים חכמות. צילום: ניב קנטור

סמדר ברבר-צדיק, מנכ"לית הבנק הבינלאומי, ואורי בן ארי, יו"ר קרן אתנה, יערכו מחר (ה') ערב התרמה לרכישת מחשבי iPad למורי החינוך המיוחד. במסגרת האירוע תיערך מכירה פומבית של יצירות אומנות שיצרו 50 אומנים ידועים, שהסכימו להעמיד יצירות שלהם למכירה כדי להעניק למורי החינוך המיוחד מחשבים. אומן החושים ליאור מנור ינחה את האירוע, שיתקיים בשיתוף בנק מסד ובהשתתפות מנכ"ל הבנק, יעקב שורי.

"המכירה הפומבית היא ייחודית וראשונה מסוגה למען מורי החינוך המיוחד", אמר בן ארי. "אירוע ההתרמה הוא נדבך נוסף בפעילותה של קרן אתנה למען מורי ישראל וצעד חשוב לקידומו של החינוך המיוחד".

חשיבותו של ה-iPad בחינוך המיוחד גדולה ביותר. בנוסף להיותו כלי יעיל ביותר למורה, מחקרים הראו שילדים בעלי צרכים מיוחדים מתקשרים באמצעותו בצורה טובה ויעילה יותר עם סביבתם. לדוגמה, ה-iPad מאפשר לילדים אוטיסטים, כולל כאלה שמעולם לא תקשרו קודם לכן, ליצור אינטראקציה עם סביבתם. הורים רבים מדווחים שהמכשיר מסייע להם לפתוח צוהר לעולמו הפנימי של הילד ומאפשר להם לשוחח עמם על נושאים שונים. הדבר הביא לשיפור דרמטי בחייהם של ילדים בעלי צרכים מיוחדים והוריהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים