טאבולה הולכת בדרכי הרשתות החברתיות ומשיקה פיד חדשות

החברה השיקה את הפיד הנגלל, אשר מייצר חוויה של גילוי תוכן עבור מפרסמים ואתרים, כדי לענות על הרגלי צריכת התוכן שנוצרו במדיה החברתית

אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה. צילום: יח"צ

חברת המלצות התוכן טאבולה (Taboola), השיקה היום (ד') את Taboola Feed – שהוא פיד נגלל, אשר מייצר חוויה של גילוי תוכן עבור מפרסמים ואתרי תוכן, בדומה למה שקיים בפייסבוק (Facebook) ובאינסטגרם (Instagram).

לאחר קריאת מאמר, משתמשים יוכלו לגלול באופן אינסופי כדי לגלות תכנים שונים, כולל תוכן כתוב, וידיאו המנגן בתוך הפיד, מוצרים, אפליקציות להורדה ועוד. טבולה הכריזה גם כי ה-New York Daily News יהיה שותף המדיה הראשון שיבחן ויטמיע את הפיד החדש בדפים שלו לניידים ולמחשבים נייחים.

טאבולה, המגיעה כיום לכמיליארד משתמשים בחודש ברחבי העולם, השיקה טכנולוגיה זו כדי לענות על הרגלי צריכת התוכן שנוצרו במדיה החברתית.

ממשק הפיד מציף "כרטיסים" של מידע ופורמטים שונים. לאתר התוכן יש שליטה מלאה לגבי אילו כרטיסים צריכים להיות אורגניים (מציגים את התוכן שלהם) ואילו כרטיסים צריכים להיות ממומנים (בתשלום ממשווק, תוכן ממומן, וידאו כחלק מהפיד, מוצרים, אפליקציות, ועוד).

הכוונה היא לעודד את הקוראים לבלות זמן נוסף באתר ובתוך הסביבה של גוף המדיה, ולהמשיך ולחשוף אותם לתוכן נוסף שיהיו מעוניינים בצריכתו. לדברי טאבולה, מאז הפעלת הפיד בדפים של ה-New York Daily בחודש שעבר, חל גידול של 26% בהכנסות, ו-40% במעורבות במכשירים ניידים.

רק הצעד הראשון

"דמיינו חוויה דמוית אינסטגרם או פייסבוק, אשר מתחילה כאשר מאמר מסתיים באתר האהוב עליך. אני לא יכול להיות נרגש יותר מיצירת מהפך מוחלט בכל קו המוצרים הקדמי שלנו, כחלק מהשנה ה-10 למסע שלנו", אמר אדם סינגולדה, מנכ"ל ומייסד טאבולה.

"המהלך מסמן את סוף עידן 'כלכלת הווידג'יטים', והזדמנות לאפשר קידום של אינטרסים מתנגשים, שחברות המדיה מחפשות לבנות לרוחב האתרים שלהם כדי ללכוד את תשומת לב המבקרים".

"אני מאמין כי חוויית המשתמש ברשת הפתוחה השתנתה, והפכה לרציפה, כשהיא מתרחקת מהפורמט של ווידג'יטים המופיעים בראש, באמצע, בצד או בתחתית מאמר. יש לנו הרבה מה ללמוד מהרשתות החברתיות מהבחינה הזו", הוסיף סינגולדה.

"אני מאמין כי מפרסמים צריכים לקבל גם פורמטים מדהימים וגם את היכולת להגיע לקהל המתאים – תוך שהם מוצגים באופן טבעי באתרים ובתוכן הטובים ביותר, בסביבה בטוחה. Taboola Feed הוא רק הצעד הראשון במשימה זו – להגיע לקהלים בקנה מידה גדול תוך שמירה על בטיחות מותג".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים