טוויטר בוחנת להשיק שירות ציוצים בתשלום

הנושא עלה בצורה מעמיקה יותר בעבר, אבל נמצא על הפרק "כל הזמן", לדברי מנכ"ל החברה, ג'ק דורסי

ג'ק דורסי, מנכ"ל טוויטר. צילום: Cellanr, מתוך ויקיפדיה

טוויטר (Twitter) בוחנת "כל הזמן" את הרעיון ליצור שירות פרימיום למנויים, ועשתה זאת בצורה מעמיקה יותר בעבר – כך לפי מנכ"ל החברה, ג'ק דורסי. עם זאת, לטענתו, הנגישות לכולם עדיין עומדת במרכז החזון של רשת הציוצים.

אתמול (ב') התקיימה פגישת בעלי המניות השנתית של החברה בסן פרנסיסקו, שבה נשאל דורסי האם טוויטר שוקלת מודל מנויים בתשלום.

"כן", ענה המנכ"ל. "הנושא הזה הסתובב אצלנו במשך זמן מה. אנחנו מאמינים שיש חשיבות אמיתית לעובדה שטוויטר נגישה לכל אחד בעולם, בלי קשר למצבו הכלכלי או באיזה שלב הוא בחיים, אולם אנחנו מדברים עם לקוחותינו על מה שעשוי להיות ומה הם היו רוצים לראות, וזה רעיון שעלה. אין לנו תוכניות מיוחדות להודיע על כך, אבל אנחנו כל הזמן בוחנים תבניות מסוג כזה ותגובות של לקוחות, כדי להבין האם זהו הדבר הנכון לעשות עבור הקהל הרחב של טוויטר".

לפני כחודשיים פורסם ברויטרס (Reuters) שטוויטר בוחנת גרסת פרימיום ושרבים ממשתמשיה יהיו מוכנים לשלם תמורת שירותים מיוחדים. אתמול דורסי הודה בכך ואמר, כאמור, שהנושא נמצא על הפרק, אם כי ככל הנראה לא בטווח המיידי.

בנוסף, פורסם אז שיש קבוצת משקיעים שמעוניינת לרכוש את טוויטר ולהפעיל אותה כקואופרטיב. הצעה זו נדחתה על ידי מועצת המנהלים של החבר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים