ServiceNow השיקה מנוע ליצירת אוטומציה חכמה

המנוע, שמשולב בפלטפורמת הליבה של החברה, מתבסס על טכנולוגיית לימוד מכונה, ומאפשר פעולות למניעת השבתות, מיון, ניתוב ותעדוף עבודה, והשוואה מול המתחרים

ServiceNow

חברת שירותי הענן ServiceNow הכריזה בכנס השנתי שלה, שמתקיים השבוע באורלנדו, על שילוב של מנוע חדש ליצירת אוטומציה חכמה (Intelligent Automation Engine) בפלטפורמת הליבה שלה, Now Platform, שמאיצה את שירותי הענן ויוצרת אוטומציה של עבודת ה-IT.

המנוע החדש מתבסס על טכנולוגיית לימוד מכונה ועל ניסיון תפעולי של חברות וארגונים. החברה השקיעה השקעות רבות במו"פ על מנת להתמודד עם ארבעת אתגרי ה-IT הגדולים ביותר של ארגונים כיום: מניעת השבתות מחשוב, אוטומציה של תהליכים, חיזוי ביצועים עתידיים והשוואת ביצועים מול מתחרים.

חברות המעוניינות להיכנס לתהליך של טרנספורמציה דיגיטלית מגלות שהחברה שבויה בתוך מערכת של כלים, תהליכים ודפוסי עבודה מסורתיים. נפח ואופי העבודה, המתאפיינים בסגנון עבודה של "צעד קדימה, שניים אחורה" עבור משימות יומיומיות, כמו שחזור סיסמאות או קליטת עובד חדש, מכבידים על המערכת. עד 2020, כ-86% מהחברות ידווחו על צורך בשילוב אוטומציה רבה יותר בתהליכי העבודה שלהן. בינה מלאכותית ולימוד מכונה, שעד היום היו רק בבחינת מילות באזזז, עומדות בבסיס האוטומציה הזאת והמענה לארגוני העתיד.

מהם החידושים במנוע החדש?

החידושים שמביא עמו מנוע האוטומציה החכמה של ServiceNow כוללים ניטור אנומליות למניעת השבתות מחשוב באמצעות אלגורתים, המזהה דפוסים ומקרים חריגים, שמובילים להשבתות מחשוב. בשילוב עם מדדי סף דינמיים, המערכת לומדת מהו הטווח הנורמלי של ההתנהגות ומתריעה על חריגות, שיכולות להצביע על טעויות עתידיות או על תפקוד לקוי. יכולות זיהוי אנומליות המשולבות בראשונה במערכות תפעוליות של ה-IT יוצרות קורלציות עם אירועי עבר שהובילו להשבתות מחשוב ומציעות תחזית לגבי בעיות עתידיות.

בנוסף, הכלי החדש מציע חוכמת מיון, ניתוב ותעדוף עבודה באמצעות אלגוריתם מבוסס לימוד מכונה שהחברה תפתח לכל לקוח, בהתאמה לנתונים ולצרכים שלו. היכולת הזו מתבססת על הרכישה האחרונה של DxContinuum. מודלים שנלמדו ינתבו משימות לצוותים הרלוונטיים בארגון ויחשבו סיכונים של פעולה או העדר פעולה. על פי ServiceNow, יכולת זו מביאה רמות חדשות של מהירות ויעילות ל-IT, ומספקת בסיס לעתיד, כאשר מכשירים מחוברים בעולם האינטרנט של הדברים יביאו לעלייה ניכרת בדרישות לשירות.

המנוע החדש אף יאפשר חיזוי ביצועים ליצירת שיפור בזכות אלגוריתם, שמאפשר פעולות אנליטיות בזמן אמת ומסייע ללקוחות לקבל החלטות בנוגע לביצועים שלהם בהשוואה ליעדים.

לבסוף, המנוע יספק ללקוחות כלי להשוואת ביצועים ביחס למתחרים, לרבות ארגונים דומים בגודלם וחברות מאותה תעשייה.

"אוטמציה חכמה מסמנת עידן חדש בכל הנוגע לפרודוקיביות של מקום העבודה," אמר דייב רייט, מנהל האסטרטגיה ב-ServiceNow. "התחום הזה משנה את כללי המשחק ולכן שילבנו אותו בפלטפורמה שלנו".

הכותבת הינה שליחת אנשים ומחשבים לכנס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים