וריזון תשלב את יאהו ו-AOL לחברה אחת – Oath

מריסה מאייר לא תצטרף לחברה החדשה, שפירוש שמה בעברית הוא שבועה, ומי שינהל אותה יהיה טים ארמסטרונג, יו"ר AOL

יאהו ו-AOL התזגו ל-Oath, שלא שרדה

וריזון (Verizon), ענקית התקשורת האמריקנית, מתכוננת לשילוב הקרוב של יאהו (Yahoo), אותה רכשה באחרונה. סיום תהליכי הרכישה יהיה גם סיום דרכו של המותג יאהו, אבל לא רק שלו, אלא גם של מותג תקשורת ותיק אחר שבבעלותה – AOL. וריזון הודיעה שהיא תשלב את שתי החברות לחברה חדשה, עבורה היא בחרה את השם Oath – שבועה, אם תרצו.

מריסה מאייר, המנכ"לית הנוכחית של יאהו, לא מיועדת להצטרף לשורות החברה החדשה, ומי שיעמוד בראשה יהיה טים ארמסטרונג, יו"רAOL , שגם היה אחד המובילים ברכישת יאהו.

ארמסטרונג כבר הספיק לצייץ בטוויטר (Twitter) סלוגן בנוגע להשקת המותג החדש. "מיליארד ויותר צרכנים, 20 ויותר מותגים, קבוצה שאינה ניתנת לעצירה. TakeTheOath#. קיץ 2017", הוא כתב.

העסקה שבמסגרתה רכשה וריזון את עסקי הליבה של יאהו נחתמה ביולי האחרון והיא הסתכמה בכ-4.8 מיליארד דולר. עם זאת, מאז סבלה יאהו משתי פריצות לשרתים שלה, שהעמידו בסכנה יותר ממיליארד משתמשים ושלפי ה-FBI, ככל הנראה קשורות לממשלת רוסיה. עקב כך, הוחלט בין החברות שמהתשלום יקוצצו 350 מיליון דולר וששתיהן יישאו באופן שווה בתשלומים שייתכן שייגרמו בעתיד בגין דרישה של לקוחות לפיצויים עקב הפריצות הללו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים