גיא לרר יקבל פרס לעיתונות דיגיטלית

מנחה הצינור יקבל את פרס DIGIT במיוחד בגלל פרויקט החזית של התוכנית ● על פי השופטים, "לרר הצליח להקים פלטפורמה דיגיטלית אדירת השפעה, אותה הוא מקפיד להעמיד לטובת מאבקים ציבוריים בעלי אופי חברתי וצרכני"

גיא לרר, מנחה הצינור. היה, על פי הנטען, אחד הקורבנות של בלאק קיוב. צילום: מיכאל פולוצ'ק

כמה ימים אחרי שהתוכנית הצינור, שמשודרת בערוץ 10, זכתה בפרס האקדמיה לטלוויזיה, זוכה המנחה שלה, גיא לרר, לכבוד משל עצמו – פרס DIGIT לעיתונות דיגיטלית.

שווי של הפרס, שמוענק בשיתוף גוגל (Google), הוא 15 אלף שקלים, והוא יוענק ללרר בכנס DIGIT לעיתונות דיגיטלית, שיתקיים בשבוע הבא, זו השנה השישית, במרכז הבינתחומי בהרצליה.

חברי ועדת הפרס ציינו כי "לרר הצליח להקים פלטפורמה דיגיטלית אדירת השפעה, אותה הוא מקפיד להעמיד לטובת מאבקים ציבוריים בעלי אופי חברתי וצרכני. פרויקט החזית שמוביל לרר יצר בית לעיתונאים עצמאיים ואפשר להם להפוך למעצבי דעת קהל ומשפיעים, ללא תלות במו"לים או באמצעי הפצה מסורתיים".

בשנים הקודמות ניתן הפרס לאתר המקום הכי חם בגיהנום ולאירית דולב ועינת פישביין, המייסדות שלו; לעמית סגל, הכתב הפוליטי של חדשות ערוץ 2; ולתומר אביטל, מייסד ומפעיל האתר 100 ימים של שקיפות.

עשרות מועמדויות הוגשו לו גם השנה, ונבחנו על ידי חברי הוועדה: ד"ר נעם למלשטריך-לטר, דיקן ומייסד בית ספר סמי עופר לתקשורת במרכז הבינתחומי בהרצליה; פול סולומון, סמנכ"ל התקשורת של גוגל בישראל, המזרח התיכון, טורקיה ואפריקה; ורועי כ"ץ, יו"ר כנס DIGIT. לדבריהם, "תמהיל המועמדויות לפרס השנה חושף את עומק העשייה העיתונאית הדיגיטלית האדירה בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים