בזק השיקה מערכת ניהול לעסקים חכמים

המערכת מיועדת לעסקי SMB ומאפשרת ניהול כולל של בית העסק, באמצעות חיישנים, מצלמות וכלי האינטרנט של הדברים ● כמו כן, היא מאפשרת ניתוח של המידע, מה שיכול לסייע לחיסכון במשאבים

בזק

בזק השיקה היום (ג') פלטפורמת עסק חכם, שמיועדת לעסקים קטנים ובינוניים. היא מספקת לבעליו מעין "קוקפיט" לניהול חכם, שמתנקזים אליו נתונים ממגוון סנסורים הפזורים בעסק, לפי צרכיו.

מערכת ניהול העסק החכם מבוססת על פלטפורמה שפיתחה Axonize הישראלית. המערכת כוללת סט מסכים משולב, המשמש לניהול וצפייה בכלל הפעילויות בבית העסק, ומאפשרת קבלת התראות חכמות על פי תרחישים מובנים בזמן אמת – כמו, למשל, הצפה, פריצה או תפוסת חנייה. כמו כן, המערכת מאפשרת ניתוח של מידע ממגוון החיישנים והמערכות, שמאפשרים לבית העסק להתייעל ועל ידי כך לחסוך במשאבים.

נוסף על מערכת הניהול, מציע השירות פתרונות ושירותים המותאמים לצרכי העסק. מדובר בחיישנים שמאפשרים בקרת טמפרטורה לזיהוי שינויים במתקני קירור, בקרת נפח לזיהוי תנועה במתחם מסוים, בקרת פתחים לזיהוי פתיחה של דלתות וחלונות, בקרת תקלות, מרחבי מסחר חכמים, זיהוי לקוח ברחבי בית העסק, מעקב אחרי מכונות ועוד. השירות מבוסס על פלטפורמה פתוחה, שלפי בזק מאפשרת חיבור של כל סנסור אינטרנט של הדברים, בכל פרוטוקול תקשורת.

"הרגל השלישית באסטרטגיית החיים הדיגיטליים של בזק"

סטלה הנדלר, מנכ"לית בזק, אמרה במסיבת עיתונאים שהתקיימה הבוקר בתל אביב כי "בשנים האחרונות אנחנו עדים לשימוש הולך וגובר בטכנולוגיות מתקדמות, המאפשרות לשלוט ולנהל תחומים רבים בחיינו. השינויים הללו כבר ניכרים בתחומים כמו החינוך, הסייבר, האבטחה, ניהול הבית והמרחבים הציבוריים. התפתחויות גלובליות אלה הם חלק מרכזי במהפכה הדיגיטלית, שמשנה באופן מהותי את דרך החיים שלנו, ומאפשרת צמיחה ושיפור איכות החיים".

היא ציינה ש-"בזק הייתה הראשונה להפעיל פלטפורמת עיר חכמה, וכמה רשויות כבר עושות בה שימוש. היום בזק משיקה את הרגל השלישית באסטרטגיית החיים הדיגיטליים ונכנסת לתחום העסקים. מטרת המהלך היא לאפשר לעסקים, בעיקר קטנים ובינוניים, לספק שירות טוב יותר ולהגדיל תפוקות, על בסיס טכנולוגיה מתקדמת".

פלטפורמת העסק החכם של בזק. מקור: יח"צ

פלטפורמת העסק החכם של בזק. מקור: יח"צ

לדברי גיל רוזן, סמנכ"ל השיווק והחדשנות של בזק, "בישראל קיימים כיום כ-560 אלף עסקים – מעוסקים זעירים ועד לארגונים שמונים אלפי עובדים, ואנחנו מביאים להם את הערך העצום של המהפכה הדיגיטלית. זהו נדבך נוסף באסטרטגיית החיים החכמים של בזק, שמייצרת לחברה מנוע צמיחה חדש".

הוא אמר ש-"מהפכת האינטרנט של הדברים יכולה להתרחש בכל סוג של עסק, קטן כגדול, והשירות החדש מאפשר לכל עסק להפוך לחכם – בקלות ובעלות נמוכה יחסית".

שפה מיתוגית חדשה

במסגרת השקת השירות החדש, בזק יוצאת עם כמה חבילות לעסק החכם, במחיר התחלתי של 99 שקלים בחודש. המחיר כולל ארבעה חיישנים ראשונים, את מערכת הניהול החכמה ותמיכה שוטפת. יש לצרף לכך דמי התקנה. החבילות הינן ללא התחייבות וכל עסק יוכל לרכוש חיישנים נוספים לפי צרכיו, מתוך קטלוג שהחברה מציעה.

לצד השקת השירות החדש, הציגה בזק שינוי מיתוגי: החברה שומרת על הלוגו עם האות B, אבל בעיצוב רך ועגול יותר. היא משתמשת בסמל החדש בשפה המיתוגית החדשה, שכוללת צבעים נוספים על הצבע הכחול המסורתי שלה (שנשאר הצבע העיקרי), שימוש משתנה בצורת המתאר של הלוגו, שפה צילומית, אייקונים וכלי אנימציה.

רוזן אמר ש-"במטרה לחזק את הרחבת טריטוריית הבית מחליפה בזק את הסלוגן 'הכי טוב בבית' בסלוגן 'להרגיש בבית'. אם עד היום בזק הדגישה את הבית, מהיום היא מפתחת את המשוואה ואומרת שהבית שלנו יכול להימצא איתנו בכל מקום, כך שתמיד נרגיש ככל הניתן כמו בבית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים