מדיה-טק נשארת עם TSMC בדרך לדור העתיד של המעבדים שלה

למרות הבעיות בהשקה בפועל של מעבדים המבוססים על תהליך הייצור ב-10 ננו-מטר, החברות כבר חושבות על העתיד של המעבדים שמיועדים לשוק הטלפונים החכמים, ועל תהליך המזעור הבא

מדיה-טק

למרות הבעיות בהשקה בפועל של מעבדים המבוססים על תהליך הייצור ב-10 ננו-מטר, מדיה-טק (MediaTek) ממשיכה לשתף פעולה עם TSMC לקראת דור העתיד של המעבדים שלה.

כזכור, ולמרות שהיא מכחישה, יש בעיות בכמויות הייצור בפועל של שבבי 10 ננו-מטר בקווי הייצור של TSMC. בעיות אלו השפיעו על דחיית ההשקה בפועל של מעבדי ה-Helio X30 החדשים של מדיה-טק, מה שכמובן הוביל לכך שטלפונים ראשונים שמבוססים על המעבד הזה יוצגו רק ברבעון השני של 2017, וכנראה רק לקראת סיומו.

עם זאת, שתי החברות – זו המתכננת וזו המייצרת, כבר חושבות על העתיד של המעבדים שמיועדים לשוק הטלפונים החכמים, ועל תהליך המזעור הבא.

הראשונה להציג 12 ליבות עיבוד

לפי דיווחים שמגיעים משרשרת הייצור במזרח אסיה, היצרנית הטייוואנית אמורה להתחיל כבר בסוף הרבעון הבא ייצור ניסוני של שבבים ב-7 ננו-מטר לטובת תכנון ועיצוב של מדיה-טק.

לפי דיווחים נוספים, מדיה-טק, שהיא היחידה שמציעה כיום מעבדי 10 ליבות, מתכוונת להיות גם הראשונה שתציג 12 ליבות עיבוד, וזאת כאמור בטכנולוגית ייצור זעירה יותר.

לא ברור עדיין אם הכוונה של מדיה-טק היא להוסיף עוד רמה של שתי ליבות, כך שיהיו ארבע רמות ביצוע בכל מערכת על שבב, או לחזק את הרמה הגבוהה כך שתכיל ארבע ליבות ולא רק צמד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים