One1 תחזיק ב-51% ממניות שוהר – בעסקה בשווי מיליוני שקלים

49% הנותרים יהיו בידי ראלקו אנרגיה, שעד כה החזיקה בשוהר ● החברה מציעה שירותים ופתרונות לניהול וגבייה של מערכי חנייה, ארנונה, מים ופיקוח עירוני

מעמד החתימה על ההסכם. צילום: יח"צ

One1 וראלקו אנרגיה יחזיקו מעתה במשותף במלוא מניותיה של שוהר שירותי גבייה וחנייה – כך על פי הסכם ששתי החברות הגיעו אליו. לאחר המיזוג, One1 תחזיק ב-51% ממניות שוהר וראלקו אנרגיה – ב-49% הנותרים. שווי העסקה עומד על מיליוני שקלים.

אחרי ביצוע העסקה, שאותה יזם וקידם ד"ר איתן לסרי, מנכ"ל אתגר פתרונות אסטרטגיים ויזמות, החברה המשותפת תגביר שירותים ושיתופי פעולה מול מגזרי הממשל-ציבורי, המוניציפלי והעסקי.

נכון לעכשיו מוחזקת שוהר על ידי ראלקו אנרגיה. החברה מספקת מזה יותר מ-20 שנים שירותים ופתרונות לניהול וגבייה של מערכי חנייה, ארנונה, מים ופיקוח עירוני. יש לה מערכות ניהול ואכיפה, מוקדי שירות ועובדים הפרוסים בסניפיה ברחבי הארץ.

עדי אייל, יו"ר One1, אמר כי "השילוב בינינו לבין פעילות שוהר בתחומי הגבייה והחנייה בישראל יועיל ללקוחות שתי החברות מהמגזרים השונים, עם דגש על המגזר המוניציפאלי".

לדברי אופיר רוזיאק, מנכ"ל ראלקו אנרגיה, "One1 היא גוף מנוסה בשוק הטכנולוגיה בישראל, ושיתוף הפעולה עימה ישפר את יכולותיה של שוהר".

ד"ר לסרי ציין ש-"ההסכם יחזק את שוהר, שתמשיך את התרחבותה לתחומים נוספים מעבר לגבייה ולחנייה מול המגזרים השונים בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים