Waze תטמיע את השירותים שלה ברכבים של חברות מובילות

החברה הצטרפה לקונסורציום SDL, שהוקם על ידי פורד וטויוטה וניתן למצוא בו גם את מאזדה, סובארו וסוזוקי ● השותפות תאפשר ל-Waze להטמיע את האפליקציה ישירות בדשבורדים של הרכבים

נועם ברדין, המנכ"ל, פורש. ווייז

Waze מצטרפת להתאגדות של חברות בולטות בעולם התחבורה, שפועלת בתחום הרכבים האוטונומיים – כך הודיעה החברה בתערוכת הסלולר העולמית MWC, שמתקיימת בימים אלה בברצלונה. בין החברות בקונסורציום, ששמו SDL (או SmartDeviceLink), נמצאות פורד (Ford), טויוטה (Toyota), מאזדה (Mazda), סובארו (Subaru) וסוזוקי (Suzuki).

טכנולוגיית הניווט של החברה עתידה להשתלב ברכבים של היצרניות הללו. כך, הנהגים יוכלו להשתמש בשירות ממערכות הרכב עצמן – ולאו דווקא מהסלולר. כמו כן, ישולבו ברכבים אלה פיצ'רים חדשים, ברגע שהם יוכנסו לאפליקציה הסלולרית המוכרת של Waze.

ג'נס בראון, מנהל פרויקט אפליקציות ה-In-Car של החברה, אמר כי "Waze ותאגיד SDL מביאים את הנייווט ישר לתוך קונסולת הרכב. השותפויות שניצור כחלק מהקונסורציום יאפשרו לנו להטמיע ברכבים גרסאות עדכניות של Waze, פיצ'רים ועיצובים חדשים, כדי שהנהגים יוכלו להשתמש באפליקציה כמו שהם משתמשים בה בסמארטפון שלהם".

תאגיד SDL הוקם בסוף השנה שעברה על ידי פורד וטויוטה, במטרה ליצור סביבת עבודה לפיתוח תוכנה בקוד פתוח וליצירת שירותים עבור הנהג. בהודעה מטעם Waze נכתב כי המטרה של הקונסורציום היא לתת לנהגים אפשרויות נוספות לשימוש באפליקציות הסמארטפון ובמערכות הרכב שלהם כשהם בדרכים.

"Waze היא דוגמה טובה לדרך שבה SDL מקל על מפתחים להנגיש האפליקציות ולהביא אותן אל הדשבורד", אמר דאג ון דגנס, יו"ר ההתאגדות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים