שיאומי הכריזה על מערכת על-שבב ראשונה מתוצרתה

ה-Surge S1 הוא מעבד מתומן ליבות, שלדברי החברה עבדה על פיתוחו כ-28 חודשים

שיאומי

שיאומי (Xiaomi) אמנם לא הגיעה באופן רשמי ל-MWC השנה, אבל גם מסין מתברר אפשר להכריז על מוצרים חדשים ולתפוס את הפוקוס, במיוחד כשמדובר על ההכרזה הרשמית על המערכת על-שבב הראשונה של החברה שזכתה בסופו של דבר לשם Surge S1.

כמו כן הודיעה החברה שהמערכת על-שבב הזו תשולב ב-Mi 5c, דגם מעודכן של ה-Mi 5 שהושק ב-MWC 2016, בתצורה מעט נמוכה יותר אפילו.

המעבד החדש שהציגה החברה הוא מעבד מתומן ליבות שעל פיתוחו, לדבריה, עבדה 28 חודשים. כל שמונה הליבות מבוססות על Cortex-A53 של ARM, אבל אשכול של ארבע יפעל במהירות 2.2 ג'יגה-הרץ כשיהיה בו צורך, כשהאשכול השני יפעיל במהירות של 1.4 ג'יגה-הרץ. מעבר לליבות העיבוד שילבה שיאומי את השבב הגרפי Mali-T860 עם ארבע ליבות עבודה.

לפי ציוצים שהעלתה החברה לטוויטר (Twitter), ה-S1 שלה אמור להיות יותר מהיר מ-Snapdragon 625 ומ-P10 של מדיה-טק (MediaTek). היא סיפרה בעת ההשקה שהמערכת על-שבב גם מאפשרת כעת לבצע צילומים טובים יותר וזאת על ידי הגברת רגישות הצילום במעבד עצמו.

"עבור שיאומי מדובר בצעד הכרחי להתפתחות שלנו", אמר ליי ג'ון, מנכ"ל החברה. "בכדי לעמוד בהבטחה שלנו לספק חדשנות שתהיה זמינה לכל אחד, אנחנו צריכים להתמחות בטכנולוגיות הליבה של התעשייה שלנו ולשלב חזק את התפתחות החומרה שלנו עם התוכנה שלנו כדי שזה יעזור לנו ליצור טלפונים חכמים טובים אפילו יותר, שיפתיעו תמיד את התעשייה ואת הצרכנים שייהנו מכך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים