פייסבוק השיקה פיצ'ר למשחקים במסנג'ר

אוהבים לשחק בנייד או במחשב? מעכשיו תוכלו לגשת למשחקים שונים דרך אפליקציית המסרים המידיים של ענקית הרשת החברתית, וגם להתחרות מול חברים ולשבור שיאים, שייכנסו לטבלאות ● מוכנים?

Instant Games. צילום: פייסבוק

שונאים את הרגעים המתים בזמן שאתם מחכים שמישהו יענה לכם במסנג'ר של פייסבוק (Facebook Messenger)? עכשיו תוכלו למלא אותם – לאתגר חברים בשיאים ששברתם בפיצ'ר המשחקים המידיים החדש של הרשת החברתית, שנקרא Instant Games.

השירות כולל כרגע קלאסיקות ישנות נושנות כמו פאקמן, להיטים כמו Space Invaders ועוד משחקים אחרים – 17 בסך הכול. ניתן לגשת אליהם מתוך המסנג'ר ואפילו מהפיד שלכם.

טעינה סופר מהירה וטבלאות שיאים נגישות

המשחקים שיגיעו אליכם דרך ה-Instant Games אמורים להיטען בשניות אחדות בלבד, מאחר שהם מבוססים על HTML5. בנוסף, לצורך משחק בהם אין צורך להוריד אפליקציות מקוריות מגושמות או להתעסק עם הגדרות.

ענקית הרשת החברתית מקווה שקצת תחרות ידידותית תגרום לכולנו לבלות אפילו יותר במסנג'ר, שהפיצ'ר החדש שהתווסף לו יאפשר למשתמשים מעכשיו להתחרות אלה באלה לאו דווקא במשחקים אחד על אחד בזמן נתון אלא בכל הקשור לתוצאות.

Instant Games יכולים, כך ניתן לשער, להכניס לפייסבוק רווחים נוספים מפרסום המודעות של מפתחים לצורך קידום המשחקים שלהם ומשאר אפשרויות נלוות, אם כי נכון לעכשיו אין אפשרות לרכישות בתוך המשחקים.

הפיצ'ר החדש הושק ב-30 מדינות, כולל בארצות הברית, ויהיה זמין הן בגרסה החדשה של iOS והן באנדרואיד (Android). ניתן להגיע אליו באמצעות לחיצה על סמל בקר המשחק במסנג'ר, ליד כפתורי הסטיקרים. אפשר לשחק גם דרך ה-Instant Games בגרסת הווב של פייסבוק.

כל שנותר לכם הוא להחליט באיזה משחק אתם רוצים להתחיל ולהיכנס לחגיגה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים