ServiceWise מטמיעה מערכת CRM בשטראוס מים; ההיקף: מיליוני דולרים

במסגרת הפרויקט מוטמעים פתרונות מבוססי Salesforce שנועדו לתמוך באסטרטגיה של החברה לניהול תהליכי המכירות, השירות והשיווק

שטראוס מים

ServiceWise יישומים עסקיים מבצעת בימים אלה פרויקט טרנספורמציה עסקית, שבא לידי ביטוי בהקמה ובהטמעה של מערכת CRM מבוססת Salesforce בשטראוס מים. היקפו עומד על כמה מיליוני דולרים.

הפרויקט החל באפריל האחרון, יוטמע במתודולוגיית אג'ייל ויעלה לאוויר במספר שלבים, עד סוף השנה הבאה. במסגרתו תסייע ServiceWise לשטראוס מים להטמיע פתרונות שנועדו לתמוך באסטרטגיה של החברה לניהול תהליכי המכירות, השירות והשיווק.

בין המודולים שימומשו במסגרת הפרויקט: MarketingCloud – לטובת מערכת אוטומטית לניהול שיווק פרסונלי ורב ערוצי מול הלקוחות ומימוש מסע לקוח; SalesCloud – לניהול מוקד המכירות; ServiceCloud – לטובת שיפור השירות ללקוחות החברה, וניהול ממוכן של מוקדי שירות הלקוחות הפרוסים בארץ; Salesforce Field Service – פתרון שנועד לשיפור השירות ללקוחות בשטח ולייעול העבודה של מערך טכנאי השירות, כולל שיבוץ אוטומטי של משימות ויישום אפליקציית מובייל; ושימוש ביכולות הרב ערוציות של Salesforce לניתוב של פניות משלל ערוצי מכירה ושירות למוקד אחד מרכזי, תוך הגדרת חוקים עסקיים המתחשבים בזמינות וכישורי הנציגים.

מוטי קירשנבאום, מנמ"ר (מנהל מערכות מידע) שטראוס מים, אמר כי החברה "קיבלה החלטה לבצע טרנספורמציה עסקית של תהליכי העבודה המרכזיים, באמצעות אפיון ופיתוח מחדש של מערכות הליבה והדיגיטל. החברה כולה נרתמה לטובת הצלחת הפרויקט, וכל יחידה עסקית מינתה אנשים מנוסים ומומחים בתחומם כמובילי המסלולים המקצועיים בפרויקט".

"יצאנו לדרך לתוכנית מאתגרת ויוצאת דופן במורכבותה, תוך מינוף טכנולוגיות חדשות: ענן קמפיינים שיווקיים ומסע לקוח, החלפת בסיסי הידע במוקדים, אופטימיזציה וניהול עבודת הטכנאים בשטח, Big Data, BI וערוצי דיגיטל ללקוחות", הוסיף.

רונן טבריה, מנהל מכירות לארגונים ב-ServiceWise, ציין ש-"זהו מגה פרויקט שישרת כ-1,000 משתמשים. הוא טומן בחובו אתגרים רבים, בהיותו גדול ומורכב בהיקפו. שטראוס מים בחנה לעומק הן שותפים ישראליים והן שותפים גלובליים של Salesforce ובחרה ב-ServiceWise לאחר שזו זכתה בכל הפרמטרים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יהל

    נו נו, כצפוי, מתחילים עם אחד המטמיעים הגדולים שדוחפים כמה שיותר קוד ופיתוחים מיותרים על מנת להבטיח תלות עתידית של הלקוח (לפי מתודולגית הפרה החולבת המיושמת בהצלחה ע"י סרוויסוויז, בלאט-לפידות ושות') השלב הבא יהיה רגע ההתפקחות של הלקוח, כשיבין שה-code coverage מושג באמצעים לא כשרים, שיש אלפי שורות קוד שמבצעות תהליכים שאפשר לבצע גם לא באמצעות קוד וכל שינוי קטן נתקל בהצעת מחיר מופרכת. אח"כ החברה תקים צוות קטן ומקצועי שיתחזק את המערכת בעלויות פחותות ובאופן חכם ויעיל יותר.

אירועים קרובים