עמותת לב זהב העלתה לאוויר את פתרון ה-BI360 של BICS

הפתרון, שמותאם ללקוחות SAP Business One, מאפשר לעמותה ניהול ובקרה, ומתן תמונה בזמן אמת על נתוני התכנון, התקצוב והביצוע

מערכת BI חדשה. לב זהב

עמותת לב זהב, המספקת שירותי סיעוד ורווחה, העלתה לאוויר את פתרון ה-BI360 של BICS מקבוצת BDO זיו האפט, בפרויקט שהסתיים באחרונה. זאת, לאחר ש-BDO זיו האפט הטמיעה בעמותה את פתרון ה-SAP Business One.

לב זהב היא עמותה שמעסיקה כ-1,800 מטפלים מוסמכים וכ-60 אנשי צוות, ומספקת שירותי סיעוד ורווחה ב-12 סניפים – רובם באזור המרכז.

מ-BI360 נמסר כי יישום מערכת ה-BI מקנה ללב זהב פתרון רחב ומקיף, שמספק את המידע ממערכת הסאפ (SAP), בהתבסס על עולמות התוכן של BI360, כמו גם ממספר מערכות מידע חיצוניות לסאפ. הדבר מבוצע על מנת לספק לעמותה תמונה ניהולית אחידה במערכת אחת, על ידי ממשק התצוגה של BI360 – ה-SAP Business Objects.

יצוין כי לאחר העלאת פתרון ה-SAP Business One, רכש הארגון רישיונות BI לטובת הדרג הניהולי בסניפים השונים ועל מנת ליצור מספר עולמות תוכן מובנים, כחלק אינטגרלי מהפתרון.

שלומית לוין, מנכ"לית עמותת לב זהב, ציינה כי "פתרון ה-BI מספק מענה אמיתי ושלם לצרכי הניהול והבקרה שלי, כמי שעומדת בראש הארגון הזה. הפתרון השלים את מערכת הסאפ ומאפשר ליצור סט דו"חות לכל אחד מהסניפים ולהנהלה, שנותנים תמונת מצב בזמן אמת על נתוני התכנון, התקצוב והביצוע. הדו"חות מותאמים לצרכי ההנהלה, והוועד המנהל מקבלים דיווחי סטטוס מול תכנון אחת לרבעון בישיבות הוועד. מערכת ה-BI מהווה כיום כלי התחקור המרכזי בארגון – כלל נתוני הפעילויות החשבונאית, הלוגיסטית והתהליכית משוקפים דרכה, בחיתוכים שהוגדרו מראש ושמאפשרים ניהול ובקרה ברמות הגבוהות ביותר".

יתרון נוסף אותו ציינה לוין הוא "הגמישות של הכלי, המאפשרת יישום מיידי ופשוט של כל שינוי בהגדרת הדו"חות, בהצגת החיתוכים השונים ובהתאמות לצרכים המשתנים, והופכת את ה-BI לכלי הבקרה המרכזי ולמעשה היחיד שהארגון צריך בכל הרמות. דו"חות המופקים כיום מה-BI משמשים הן לניהול ובקרה שוטפים והן לצרכי ביקורת חיצונית, והחליפו את טבלאות ה-Excel ואת המעקבים הידניים. כשנכנסתי לתפקיד כמנכ"לית לפני כשנה וחצי, הייתי מוטרדת ביותר מרמת הבקרה בארגון ומיכולות השליטה שלי בנתונים. כיום אני ישנה בשקט".

אדיר אורן, מנכ"ל BICS, אמר כי" הפעילות בעמותת לב זהב תוכננה ובוצעה בשקיפות מלאה ובליווי צמוד של מנכ"לית העמותה. העבודה המשותפת עם לוין, התגייסות הדרג הניהולי של העמותה להצלחת המערכת והעבודה המקצועית של אנשי הצוות שלנו תרמו להצלחת העלייה לאוויר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים