סמסונג השיקה סמארטפונים למגזר החרדי

המכשירים, שמבוססים על טכנולוגיה של חברת עסקן, מאפשרים לבצע בהם רק פעולות שאינן כרוכות בתכנים "לא הולמים" ולהשתמש רק באפליקציות שעברו אישור

טלפונים ייחודיים למגזר החרדי. צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

סמסונג (Samsung) השיקה היום (ד') סמארטפונים לחרדים, שמאפשרים להם לבצע בטלפון רק פעולות שאינן כרוכות בתכנים "לא הולמים" ולהשתמש רק באפליקציות שעברו אישור.

המכשירים מושקים בשיתוף פעולה עם חברת עסקן טכנולוגיות כשרות. הפיתוח שלה הוא ממשק למערכת ההפעלה, שעל גבו פרוסות כמה שכבות נוספות של הגנה. פיתוח המכשיר נעשה בשיתוף ומעקב של ועדת רבנים ומומחי טכנולוגיה חרדים.

עסקן מציעה את השירות שלה בשני מסלולים בסיסיים: המסלול המלא – עם גישה מלאה לאפליקציות, ועסקן לחומרא – לשימוש מוגבל. העלויות הן 30 שקלים ו-20 שקלים לחודש, בהתאמה.

מערכת ההפעלה וחנות האפליקציות, עסקן Store, יתמכו במכשירי סמסונג בלבד, בהם מכשירי הדגל האחרונים, Galaxy S7 ו-S7 Edge, כמו גם ה-S6, ה-S6 Edge, ה-A5 וה-J1.

מכשירים בלי דפדפן

במכשירי עסקן אין דפדפן אינטרנט והכניסה לרשת מתאפשרת אך ורק דרך חנות האפליקציות. יש בה מאות אפליקציות שעברו אישור רוחני, ביניהן Waze ,Gett ,Pango ושלל יישומי עסקים.

החברה מציעה למשתמשי המכשיר אפליקציה נוספת, עסקן news, שמציגה באופן שוטף תכני חדשות ממקורות חדשותיים חרדיים, תוך שימוש בכלי סינון.

גיא היבש, מנהל חטיבת האנטרפרייז בסמסונג ישראל, אמר כי "אנחנו מחפשים ללא הרף דרכים להנגיש את הטלפונים שלנו לאוכלוסיות נוספות. החברה החרדית מעוניינת לבצע שימוש בניידים בהתאמה מלאה לאורח חייה. הדבר מתאפשר על ידי שימוש בפלטפורמה עסקית חדשה מבית סמסונג, Samsung customization, המאפשרת ביצוע התאמות אישיות על מערכת ההפעלה והתאמת המכשיר למגזר מסוים".

עמרם וויספיש, סמנכ״ל קהילות בעסקן, ציין כי "עד כה, אדם שרצה טלפון חכם כשר נאלץ להתפשר על מכשירים ישנים או לרכוש מכשיר חדיש ללא יכולות עדכון ועם יכולות מעוקרות באופן פיזי. הפתרון שלנו יענה על הדרישות והצרכים של המשתמשים החרדים שזקוקים למכשיר חכם, מפוקח ומוגן – בלי לפגוע במחיר ובחוויית המשתמש".

דגמי העסקן זמינים באתר החברה ובקרוב הם יוצעו למכירה גם בריכוזים החרדיים. לדברי עסקן, המכשירים יוצעו לקהל הלקוחות במחירים דומים למחיר השוק, ללא תוספת עלות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים