אפליקציה לצחוק איתה

Comedy.com מציעה ליוצרי סרטוני וידיאו קומיים מערכת שמסייעת להם להתגבר על הקשיים שבהפקת הסרטונים, כדי שכולנו נוכל לצחוק יותר

קומדיה של סרטונים. Comedy.com

אחד התחומים המתפתחים ביותר בעולם הסלולר בשנים האחרונות הוא השימוש בהם לצרכי בידור, בפרט לאחר הולדת הסמארטפון. כפי שנכתב לא פעם, אם בעבר הטלפון שימש בעיקר לשיחות ולהודעות SMS, בשנים האחרונות הוא משמש לעבודה, למשחקים, לצפייה בווידיאו ולדברים רבים נוספים.

כמו בכל אמצעי אחר, הצפייה בווידיאו מתחלקת לכל מיני ז'אנרים. חברות קולנוע וטלוויזיה מסורתיות רבות כבר מזמן התרחבו ומציעות תכנים במובייל, וכך גם ערוצי טלוויזיה. לצידם, מעלים תכנים למובייל גם יוצרים שלא בהכרח שייכים לגוף גדול. אלה מפיקים סרטונים במגוון ז'אנרים, שאחד הבולטים בהם הוא הקומדיה.

סטארט-אפ ישראלי בשם Comedy.com בנה מערכת בה יכולים יוצרי תכנים קומיים להתאחד וליצור קטעי וידיאו ברמה גבוהה. הסרטונים מפורסמים באתר ובאפליקציה של החברה.

יש לציין שהמערכת לא מיועדת לכל אחד שהעלה אי פעם סרטון לרשת: Comedy.com בוחרת לעבוד אך ורק עם יוצרי תוכן איכותיים, לפחות לטעם הצוות שלה, ועוזרת להם להתגבר על הקשיים בהפקת התכנים שלהם. לאחר שהיוצרים מעלים את הסרטונים, החברה מקבלת גישה בלעדית אליהם, מה שמאפשר להעלות את רמתם.

Comedy.com כבר יצרה קשרי עבודה עם יוצרים מפורסמים, שנחשפים לעשרות מיליוני עוקבים בחודש דרך הרשתות החברתיות, בהם Woody The Great ,Curtis Lepore ,Juhahn Jones ו-JoJoe.

מימין: דור מזרחי וברק שרגאי, מקימי Comedy.com. צילום: יח"צ

מימין: דור מזרחי וברק שרגאי, מקימי Comedy.com. צילום: יח"צ

החברה, שמכנה את עצמה "Your new Comedy Channel", נוסדה על ידי ברק שרגאי ודור מזרחי וגייסה עד כה 1.5 מיליון דולר מקרנות השקעה פרטיות. לדברי מזרחי, "Comedy.com מחפשת לעזור ולתמוך ביוצרים צעירים ומוכשרים, ולתת להם את הכלים הדרושים לייצור סרטים ברמה הגבוהה ביותר. הפלטפורמה מחברת בין יוצרים לצוותי הפקה שכוללים במאים, טכנאי וידיאו ואנשי סאונד, שיחד מגיעים לתוצר סופי איכותי.החברה ממקסמת את התפוצה עבור היוצר ודואגת שהתוכן הוא ברמה מספקת".

איך אתם משתפים את המשתמשים?
"אינטראקטיביות היא שם המשחק אצלנו. אנחנו מציעים כפתור בשם LOL, שמאפשר לאנשים לסמן את הרגעים הספציפיים שהם אהבו במהלך הסרטון. כך אנחנו יכולים לאתר מגמות ולפרסם את הסרטונים הנצפים ואהובים ביותר".

מזרחי ציין כי "בנוסף, פיתחנו אלגוריתם ייחודי שלומד את העדפותיו של המשתמש – אילו סגנונות קומדיה הוא אוהב. הוא מבצע את הלמידה דרך האינטראקציה של המשתמש עם האפליקציה. בכל פעם שהאפליקציה נפתחת, מקבל המשתמש הצעות וידיאו בהתאמה אישית. האלגוריתם גם לומד מהם הסרטונים הטובים ביותר ובכך מבטיח את איכות התוכן".

הוא הוסיף ש-"עורך מטעם Comedy.com עובד באופן קבוע על הספרייה, בוחר ומעלה את התכנים הפופולריים ביותר, ודואג שהתוכן יהיה רלוונטי".

יש מספר אפליקציות ופלטפורמות שדואגות לספק תכנים מצחיקים, אך Comedy.com מתמקדת בתוכן ברמה גבוהה. היוצרים צוחקים בסרטונים על כל הדברים היום יומיים שאנחנו חווים – מערכות יחסים, החיים הדיגיטליים, עבודה, משפחה ועוד.

מה המטרה שלכם?
שרגאי: "המטרה של Comedy.com היא לחבר חברים, משפחות ומכרים דרך הומור. הצעירים של היום מגדירים את הקומדיה כקטגורית הווידיאו החשובה ביותר עבורם. אנחנו מעצימים את הדור הבא של הכוכבים הקומיים ומגיעים לצעירים המחפשים תוכן קומי וקצר בכל מקום שבו הם נמצאים".

לסיכום, Comedy.com מציעה ניסיון חדש לזקק את תרבות הפנאי. אם בפלטפורמות כמו יוטיוב (YouTube) שמים דגש רב יותר על חוכמת ההמונים ועל שימוש בה, כאן יש ניסיון לכוון את היוצרים כיצד להבליט את עצמם באופן כללי ואל מול היוצרים הרבים האחרים ברשת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים