האתרים שזכו לפרסים ייחודיים

אתרים בתחומי הבנקאות, הבריאות, התיירות והילדים זכו השנה בפרסים ייחודיים בתחרות ● מיהם האתרים הזוכים - ומדוע?

מי אלוף האלופים? צילום אילוסטרציה: BigStock

אתרים רבים בלטו השנה באמצעים ובמכשירים השונים – במחשבים האישיים והניידים, במובייל ובאחרים. לצד תואר "אלוף האלופים", שהוענק לבנק לאומי, ותארים על הצטיינות מיוחדת, בחרה מערכת אנשים ומחשבים להעניק פרסים ייחודיים לאתרים שבלטו השנה.

טקס הענקת הפרסים התקיים הבוקר (ה') באולם האירועים LAGO בראשון לציון, בהנחיית יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה. בראש ועדת השופטים שבחרה בזוכים בתחומים השונים עמד עידו לוי, מנכ"ל Global Marketplace.

להלן שמות האתרים הזוכים בפרסים הייחודיים ונימוקי הזכייה, כפי שכתבה הוועדה:

בנק דיסקונט
"אתר הפעולות של בנק דיסקונט מייצר חוויית משתמש יוצאת דופן. האתר פועל להנגשת תהליכים שונים והוא בעל שפה בנקאית לטובת הלקוחות הקמעונאיים".

חוויית לקוח בשוק ההון בבנקאות – מזרחי טפחות
"האתר מייצר את מירב חוויית הלקוח בתחום. הוא מסייע ללקוחות שאינם אנשי מקצוע לנווט בצורה טובה יותר בנבכי שוק ההון ולדעת טוב יותר מה עלה בגורל ההשקעות שלהם".

חוויית לקוח בתחום כרטיסי האשראי – כאל
"אתר הכרטיסים של כאל מעניק חוויית משתמש מעולה. האתר מספק יכולת להתמקד בשירותים המעניקים ערך מוסף ללקוחות המשתמשים בו".

חוויית לקוח בתחום הבריאות – שירותי בריאות כללית
"למרות תחרות קשה מצד המתחרים בתחום, שירותי בריאות כללית מתמידים ברצף ההצלחות, וממשיכים לממש את חזון האינטרנט בעולם הרפואה והבריאות. שירותי בריאות כללית רותמים את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לטובת קהל לקוחותיהם".

אתרי ה-SME/SMB הטובים ביותר – Rest ו-Proso
"Zap rest הינו אתר מסעדות שהוקם ב-1998, במטרה לספק לגולשים מידע רחב ומגוון בקשר למסעדות ולבתי עסק מתחום ממכר המזון. האתר ממשיך לחדש ולהשקיע משאבים בשיפור חוויית הלקוח.

Proso הוא פורטל וידיאו ללמידה של מיומנויות ניהוליות בזמן אמת. הוא מאפשר ללמוד לנהל באמצעות סרטוני וידאו קצרים, ממוקדים ופרקטיים, עם מגוון מנחים וכלי תרגול".

אפליקציית סלולר בתיירות – Yala מבית פתאל
"בהמשך לאתר הרגיל, דאגה רשת מלונות פתאל לעצב אפליקציה ידידותית, שמאפשרת לגולשים ליהנות מגישה מהירה למבצעים ועם יכולת להזמנת חדרים בקליק אחד".

אפליקציית סלולר לבנקאות – בנק הפועלים ובנק לאומי
"העידן הדיגיטלי, ועימו הבנקאות המקוונת, הביאו את בנק לאומי להשקיע משאבים רבים באפליקציה סלולרית. זו מהווה ממשק ישיר של לקוחות הבנק עם כל הפעולות שבנק לאומי מאפשר להם לעשות באמצעות הטלפון החכם.

גם בנק הפועלים השקיע בשנה האחרונה מאמצים רבים בחיבור בעלי הטלפון הסלולרי עם השירותים שהוא מספק. הבנק מציע מגוון אפליקציות בנקאיות מתקדמות וחדשניות, שמאפשרות ללקוח הממוצע לנהל את החיים הפיננסיים שלו – מכל מקום ובכל עת".

אפליקציית סלולר לבריאות – מכבי שירותי בריאות
"בהמשך לאתר המצטיין של מכבי שירותי בריאות, מעמידה הקופה לרשות מבוטחיה אפליקציה סלולרית. זוהי אפליקציה בעלת פונקציונליות עשירה והיא רלוונטית ללקוחות הקופה".

אפליקציית סלולר לתחום הילדים – הופ
"כאתר פופולרי לילדים, הופ לא שכח שלכל זאטוט יש כיום טלפון חכם, אם לא שלו – אז של ההורים שלו. לכן טרחו מנהלי האתר לעצב גם אפליקציה ידידותית ובטוחה לדור הסמארטפונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים