הסיוט של ג'ודי שלום-ניר-מוזס: ארכיון "הציוצים המביכים" יחזור לפעילות

טוויטר הודיעה כי היא מחזירה לחיים את חשבון רשת politwoops המונה עשרות אתרים ששומרים ציוצים שפוליטיקאים שחררו לאוויר העולם ומיהרו למחוק ● ישראל, למרבה הצער, לא על המפה

04/01/2016 13:40
עשור של ציוצים? לא אצלי. צילום: BigStock

טוויטר (Twitter) הודיעה כי היא מחזירה לחיים את חשבון רשת politwoops (הלחם המלים "פוליטי" ו"אופס") – ארכיון המונה עשרות אתרים ששומרים ציוצים שפוליטיקאים שחררו לאוויר העולם ומיהרו למחוק. זאת אחרי שהודיעה על חסימת הגישה לחשבון בחודש יוני האחרון לאחר "דיון פנימי ושיקול של כמה גורמים".

רשת המיקרו-בלוגינג פרסמה בשבוע שעבר כי המאגר יחזור לפעילות אצלה, שתיעשה בשיתוף עם שתי קרנות הפועלות למען שקיפות. בהודעה מטעם טוויטר לא פורסם מתי החשבונות ישובו לצייץ, אולם מאחת הקרנות נמסר כי הדבר יקרה "בשבועות הקרובים".

באתרים ניתן למצוא פוליטיקאים מכל העולם שצייצו והתחרטו. הפופולריים מביניהם נמצאים כאן, וניתן למצוא פוליטיקאים אמריקנים ולחפש בארכיון באמצעות קריטריונים כמו מדינה (State), מפלגה ותפקיד, ובכתובת זו המוקדשת לזירה האירופית. המאגרים כוללים מדינות רבות מרחבי תבל ובהן אוסטרליה, קנדה, ניו זילנד, גרמניה, אנגליה, הולנד, צרפת, הוותיקן, צרפת, ספרד, יוון, טורקיה ואפילו תוניסיה, מצרים, ונצואלה ומקדוניה.

"ההסכם הזה הוא חדשות טובות עבור מי שמאמין שהעולם צריך יותר שקיפות", נמסר מאחת הקרנות. "הצעד הבאה שלנו הוא להמשיך ולהרחיב את הפעילות שלנו ולאפשר לציבור להחזיק בנבחרים שעומדים מאחורי ההצהרות הפומביות שלהם".

ג'ודי ניר מוזס שלום, רעייתו של שר הפנים לשעבר סילבן שלום, יכולה לנשום לרווחה: ישראל, למרבה הצער, לא על המפה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים