מנכ"לים מברכים

עם תחילת 2016, נדב טוביאס, מנכ"ל נוטניקס, ושי נוני, מנכ"ל קומוולט ישראל, מברכים את הקוראים בשנה טובה ומלאת עשייה

שנה טובה! מקור: BigStock

נדב טוביאס, מנכ"ל נוטניקס ישראל

שנייה לאחר סיום 2015, זהו זמן מצוין להביט אחורה בסיפוק ולמידה. 2015 הייתה שנה עם אתגרים רבים לצד הזדמנויות רבות. שנה שבה העמקנו את העידן הדיגיטלי והתחדשנו בטכנולוגיות חדשות. שנה שבה צמחנו, גדלנו ולמדנו מההצלחות ומהאתגרים.

אנחנו מסמנים את 2015 כשנה שבה הוכרה טכנולוגיית ה-Hyperconverged כדור הבא של תשתיות הדטה סנטר.

אני רוצה להודות באופן אישי לכל אחד ואחת מכם, לקוחות יקרים, על האמון שהענקתם לנו.

נדב טוביאס, מנכ"ל נוטניקס ישראל

נדב טוביאס, מנכ"ל נוטניקס ישראל

ברצוני לנצל את ההזדמנות שניתנה לי על מנת לאחל לכם ולכולנו ש-2016 תהיה שנה רצופת עשייה חיובית, שנה פורייה, שנה של עסקים ועסקאות. מי ייתן שתהיה זו שנה של התחדשות והתרחבות – באפליקציה ובתשתית, באדם ובטכנולוגיה.

אני משוכנע שבשנה הנכנסת יורחבו ההשקעות בטכנולוגיית ה-Hyperconverged ובמעבר לתשתית השקופה (Invisible infrastructure), עם ההבנה שאפשר לחסוך שטחי רצפה, חשמל, קירור ועלויות תפעול, ובכלל – לפשט את הדטה סנטר. הבנה שיש דור חדש לתשתיות וירטואליות המתאימות לכל שימוש.

נוטניקס

נוטניקס

בשמי ובשם מנכ"ל נוטניקס (Nutanix) העולמית, דיראג' פנדי, אני מאחל לכם שנה של הצלחות והגשמות במישור האישי ובמישור העסקי.

שי נוני, מנכ"ל קומוולט ישראל

חברינו היקרים בקהילת ה-IT של ישראל,

רבים מכם שוקדים בימים אלה על הסיכומים השנתיים בארגוניכם, מנסים להסיק מסקנות ולהעלות תובנות מהניסיון שצברתם ב-12 החודשים האחרונים. אלה מכם שסיימו את המשימה הזו כבר מתכננים קדימה את צעדיהם לשנה הנכנסת ובוחרים את האסטרטגיה הנכונה להצעיד את הארגון שלכם קדימה – כזו שתביא לערך מוסף, לייעול העבודה ולחסכון במשאבים.

שי נוני, מנכ"ל קומוולט ישראל

שי נוני, מנכ"ל קומוולט ישראל

2016 תהיה שנת ה-Data. ארגונים מבינים כיום שהנתונים שבידיהם יכולים להיות נכסים אסטרטגיים רבי עוצמה אם ינוהלו בצורה הנכונה. עולם זה אינו זר לנו: ב-15 השנים האחרונות, קומוולט (Commvault) התמקדה בו, ועל כן אנחנו מקבלים את 2016 בשמחה ובציפייה.

עליכם, מובילי חזון המחשוב והקדמה בארגוניכם, מוטלת משימה חשובה ובחובה אחריות גדולה: להצעיד את הארגון שמאחוריכם קדימה, אל 2016 מוצלחת יותר. אאחל לכולכם הצלחה בתהליכים החשובים הללו. מי ייתן שהחדשנות, המוכנות, ההיערכות והמצוינות ימשיכו להוביל אתכם גם בשנה האזרחית החדשה.

קומוולט

קומוולט

לקומוולט, יחד עם כל הצוות, אני מאחל המשך צמיחה ותנופה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים