הזוכים בקטגוריות מינוף טכנולוגיות מתקדמות ומערכות ליבה ותשתית ייזומית

והזוכים הם... אילוסטרציה: BigStock

שיפור השירות לנוסע ברשות שדות התעופה.
מנימוקי הזכייה: "בפרויקט בוצע פיתוח של אפליקציה, שנועדה להנגיש בצורה מלאה ושקופה את כל המידע לציבור הנוסעים ומלוויהם המגיע לשדה התעופה. בין היתר, מאפשרת האפליקציה ביצוע צ'ק-אין לטיסות, בדיקת מסמכי טיסה אונליין, שינויים ועדכונים בזמן אמת לטיסות, ומידע כללי לציבור. הפרויקט זכה  להצלחה רבה: היו לו 300 אלף כניסות מאז שעלה לאוויר לפני שנה, ממדינות רבות  מחוץ לישראל. האפליקציה יפה ושימושית, ומצביעה על חשיבה רעננה ברשות שדות התעופה".

רשות שדות התעופה

רשות שדות התעופה

סביבת Active-Active במאקו
מנימוקי הזכייה: "קשת ואתר מאקו עברו שינויים מבניים, ובראשם תכנון והטמעה של סביבת Active-Active, תחת וירטואליזציה מלאה, עם שני אתרים מבוזרים בחוות שונות. בוצע מעבר למערך אחסון וירטואלי, המאפשר סביבת אחסון דינאמית, המשלימה את הסביבה הווירטואלית של השרתים. הפרויקט מאפשר לאותו המידע להיות זמין לקריאה ולכתיבה בו זמנית משני האתרים, ומספק ניוד מידע, לצד הגנה מלאה מפני כשל בכל אחד מהאתרים. הוא חבק בתוכו צוותים משותפים של מאקו, בזק בינלאומי כאינטגרטור ו-EMC כמובילה בטכנולוגיות אלה, תוך עמידה באתגרים טכנולוגים מרובים".

ספק הפרויקט: EMC ישראל

מאקו

מאקו

Cornerstone OnDemand ב-UPS
מנימוקי הזכייה: "הוקמה פלטפורמת ניהול משאבי האנוש של החברה בענן, שהיא חלק מאסטרטגיית ענן רחבה יותר. הפרויקט הוריד את  התקורות בניהול  המשאב האנושי, הביא לאיחוד כל שירותי משאבי האנוש תחת קורת גג אחד, מה שתרם להעצמת הקשר בין העובדים להנהלה. זהו יישום מרשים ולא מובן מאליו לחלוטין, של מערכת ליבה".
ספק הפרויקט: Cornerstone OnDemand.

UPS

UPS

פורטל קהילה מבוסס Salesforce Service Cloud, ב-Stanley Healthcare Solutions
מנימוקי הזכייה: "הפרויקט הביא לחיבור תהליכי התמיכה, הייצור והמכירה. כך נוצר חיבור של כל נקודות המידע בארגון לשרשרת המידע הזמין לתומך וללקוח – החל משלב הייצור ועד למכירה בפועל. עיקר החדשנות הוא בדרך בה מונגש המידע ל-17 אלף לקוחות החברה. הפתרון מייצר פורטל שירות עצמי ללקוחות, במסגרתו הם יכולים לבצע פעולות רבות באופן ישיר. כך שופרה חוויית השירות שלהם וקוצרו זמנים".
ספק הפרויקט: One1.

 Stanley Healthcare Solutions

Stanley Healthcare Solutions

יישום SAP HANA, ב-Given Imaging
מנימוקי הזכייה: "הפרויקט הביא לשדרוג של מערכת ה-BI  של Given Imaging, חברה גלובלית שפרושה ברחבי העולם. השדרוג נעשה על בסיס פלטפורמת HANA של סאפ (SAP), והביא לקיצור זמני תגובה לאלף משתמשי המערכת, בארץ ובחו"ל, כולל אנשי מכירות. המערכת כוללת מתן אפשרות להרצת דו"חות גדולים בזמן אמת. נעשה פה שימוש מושכל בפלטפורמה ייחודית".
ספק הפרויקט: One1.

Given Imaging

Given Imaging

חשבוניות דיגיטליות בבזק בינלאומי.
מנימוקי הזכייה: "הטמעת טכנולוגית FormIT ומעבר לחשבונית דיגיטלית בבית הדפוס. יושם פתרון אשר עוטף את כל תהליכי הטיפול בהפצת חשבונית מקצה לקצה. זאת, החל משלב העיצוב, דרך יצירת ארכיון חשבוניות מלא וכלה בשליחת החשבונית במגוון ערוצי הפצה. נוצר פתרון מוכלל ומרשים להנפקה, טיפול וניהול המסמכים ולשימורם".
ספק הפרויקט: אמן.

בזק בינלאומי

בזק בינלאומי

הנגשת אתרי האינטרנט באמצעות מוצר User1st בלאומי קארד
מנימוקי הזכייה: "לאומי קארד הינה בין החלוצות להטמעת טכנולוגיות הנגישות ברשת, מבוססות התקנות החדשות – לטובת חצי מיליון הגולשים לאתרי החברה מדי יום. חל שיפור משמעותי בחוויית הלקוחות. הפרויקט זכה בתואר אתר נגיש של עמותת נגישות לישראל. נעשתה הטמעה חכמה של מוצר – לטובת מטרה חשובה ביותר".
ספק הפרויקט: טלדור.

לאומי קארד

לאומי קארד

מערכת CA ServiceDesk בשירותי בריאות כללית.  
מנימוקי הזכייה: "הפרויקט הביא לחיבור כל נקודות המידע ולניהול מערך שירות הלקוחות במוקדי תמיכת המחשוב – בכלל מוסדות שירותי בריאות כללית. כך, הוטמע פרויקט שהביא ליצירת מערכת אחידה לכלל המוסדות, תוך שיפור בתהליכי הטיפול וקיצור לוחות זמנים, לצד אספקת נגישות לטכנאים בשטח, על ידי שימוש במובייל. הפרויקט הביא לטיפול בצורה יעילה וטובה יותר במשימות".
ספק הפרויקט: NessPRO-CA.

שירותי בריאות כללית

שירותי בריאות כללית

אחר

יישום טכנולוגיית Web מתקדמת בתהליכי רכש, לוגיסטיקה ואחזקה משופרים במכבי שירותי בריאות.
מנימוקי הזכייה: "במסגרת הפרויקט הוטמעו מסכי Web קלים וידידותיים שהחליפו את המערכות הקיימות. הדבר הביא לשיפור הממשק של המשתמשים בעת ביצוע פעולות לוגיסטיות, במאות מתקני מכבי המפוזרים ברחבי הארץ. הפרויקט הניב חיסכון כספי של 15% בצריכת חומרים, לצד חיסכון בזמן של העובדים בסניפים. הפרויקט הביא להקמת מערך תקשוב חדש, תוך שימוש בטכנולוגיות חדשניות של ענן ו-וירטואליזציה".

מכבי שירותי בריאות

מכבי שירותי בריאות

מערכות ליבה ותשתית יזומית

OTR – Operational Transaction Repository בכאל
מנימוקי הזכייה: "הוקם מאגר מידע תפעולי, שמרכז את כל פעולת האחזור של תנועות כספיות ושומר היסטוריה נגישה וברורה למשך שבע שנים. המאגר שואב נתונים מכל המערכות הקיימות והוא שקוף לחלוטין לאלפי המשתמשים, פנימיים וחיצוניים".
ספקי הפרויקט: אמן, אורקל ישראל.

ויזה כאל

ויזה כאל

סנהדרין בכנסת ישראל
מנימוקי הזכייה: "מערכת סנהדרין היא מערכת הליבה, המנהלת את כל מחזור החיים של  התהליכים הפרלמנטריים, כולל הצעות חוק. המערכת החדשה סיפקה ל-500 משתמשיה חוויית משתמש ידידותית, עיצוב מודרני, לצד אוטומציה של תהליכים רבים שהיו עד כה ידניים. המערכת  עלתה לאוויר בזמן, למרות לו"ז מאוד הדוק וצפוף, היא סיפקה את כל הדרישות מבחינת איכות ולא חרגה מהתקציב".
ספק הפרויקט: HP ישראל.

כנסת ישראל

כנסת ישראל

בנקאות פתוחה בעידן הדיגיטל בבנק דיסקונט
מנימוקי הזכייה: "הפרויקט חיבר לקוחות, שותפים וספקים באמצעות Open API, אשר מספק ללקוחות שירותים בנקאיים מתקדמים ומגוונים. כתוצאה מכך, מערכות הליבה קיבלו 'זריקת נעורים' ובוצע תהליך מודרניזציה מוצלח. הפרויקט היה בתהליך חוצה ארגון, שיצר שיתוף פעולה ייחודי בין קווי העסקים לחטיבת הטכנולוגיות בבנק".

בנק דיסקונט

בנק דיסקונט

הסבת מערכות המסחר לעבודה עם מערכת ההפעלה Linux בבורסה לניירות ערך בתל-אביב
מנימוקי הזכייה: "מערכות המסחר של הבורסה לניירות ערך הן מערכות הליבה שלה. אלו הוסבו בפרויקט מעבודה בסביבת מערכות הפעלה UNIX ו- OVMS של HP – לסביבת מערכת ההפעלה Linux. זאת, כחלק ממהלך אסטרטגי להסרת חסמים ולהקטנת סיכונים. הפרויקט תוכנן בקפידה למעבר הדרגתי, במסגרת 'דו קיום' של מערכות ישנות וחדשות. הוא מיקם את הבורסה בשורה הראשונה של הבורסות בעולם מבחינת התשתית, הביצועים ויכולת הגידול".
ספק הפרויקט: אמת מחשוב.

 הבורסה לניירות ערך בתל-אביב

הבורסה לניירות ערך בתל-אביב

הסבת לב מערכת א' לסולאריס בחיל אוויר בצה"ל
מנימוקי הזכייה: "בשנות ה-90' פותחה מערכת אופרטיבית מרכזית בחיל האוויר, והיה צורך לשדרג אותה כדי למנוע תקלות תחזוקה. הפרויקט כלל הסבה לשרתי סאן חדשניים על מערכת ההפעלה Solaris, תוך שימוש בנכסים קיימים ובדיקות תאימות למערכות קיימות. הפרויקט  הביא לחיסכון של יותר ממיליון שקלים ולרמת ביצועים טובה יותר למערכת הקריטית".

צה"ל

צה"ל

לזוכים בקטגוריות אלוף האלופים, אות המערכת והפרויקט המצטיין לחצו כאן.

לזוכים בקטגוריית שיפור תהליכים עסקיים לחצו כאן.

לזוכים בקטגוריות ניטור שליטה ובקרה וניתוח נתונים לחצו כאן.

לזוכים בקטגוריות פרויקטים ייחודיים ויצירת בידול, השגת יתרון תחרותי לחצו כאן.

לזוכים בקטגוריית רשויות מקומיות לחצו כאן.

לזוכים בקטגוריית תשתיות טכנולוגיות לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים