הזוכים בקטגוריית שיפור תהליכים עסקיים

והזוכים הם... אילוסטרציה: BigStock

פרויקט תשתית טכנולוגית לניהול ותכנון מטרות ביחידת אופק בחיל האוויר ויחידה באמ"ן
מנימוקי הזכייה: "הוקמה תשתית טכנולוגית הממכנת את תהליך ניהול ותכנון המטרות. המערכת פותחה במשותף על ידי זרועות האוויר והמודיעין".

צה"ל

צה"ל

קד"ם דיגיטלי בלאומי קארד
מנימוקי הזכייה: "הוקמה מערכת שמאפשרת ללקוחות לאומי קארד להגיש בקשה להנפקת כרטיס אשראי באופן מקוון, דרך מחשבי iPad שנמצאים בסניפים בכל רחבי הארץ. התהליך נוח יותר ומחליף תהליכים ארוכים שהיו בעבר וכללו שימוש בנייר".
ספק הפרויקט: Gazpacho.

לאומי קארד

לאומי קארד

פרויקט תפוח בבנק דיסקונט
מנימוקי הזכייה: "הפרויקט הביא לשיפור חוויית המשתמש באתר הפעולות ללקוחות פרטיים בבנק. הושם בו דגש על פשטות והנגשת תהליכים עסקיים מרכזיים, מעבר נוח בין ערוצים, הטמעת כלי ניתוח פיננסי אישי. הפרויקט ייחודי בכך שהוא משלב בצורה מיטבית בין כוח אדם פנימי לספק חיצוני".

בנק דיסקונט

בנק דיסקונט

מערכת לניהול תהליכים ארגוניים במכבי שירותי בריאות
מנימוקי הזכייה: "הפרויקט הביא למענה של הצורך בניהול תהליכים ללא נייר, באופן חוצה מערכות. המערכת ידידותית למשתמש, ואינה דורשת הדרכה. אין תלות בפיזור הגיאוגרפי, ומתקבל מענה במאות מתקני הארגון, בפריסה ארצית".
ספק הפרויקט: בינת מערכות תוכנה.

מכבי שירותי בריאות

מכבי שירותי בריאות

שירות להקדמת תורים בשירותי בריאות כללית
מנימוקי הזכייה: "הוקם שירות חדש, המאפשר ללקוח לקבל חיווי אוטומטי חוזר לגבי התור הקרוב ביותר לרופא שהוא צריך – או להמתין לרופא שהוא  נרשם אליו כעת. באמצעות הקשה על כפתור, יכול הלקוח להחליט האם להקדים את התור, או לדחות אותו".
ספקי הפרויקט: קבוצת יעל.

שירותי בריאות כללית

שירותי בריאות כללית

פתיחת חשבון באמצעות ערוץ וידיאו בבנק הפועלים
מנימוקי הזכייה: "באמצעות אינטגרציה רחבה בין ערוצים שונים בבנק, יכולים כעת לקוחות פרטיים לפתוח חשבון באמצעות האינטרנט. זאת, על ידי שיחת וידיאו עם בנקאי, וללא צורך בהגעה לסניף".

בנק הפועלים

בנק הפועלים

מודול זיכויים בבזק בינלאומי
מנימוקי הזכייה: "הוקם מנוע חישוב אוטומטי, שמחשב את סכום הזיכוי שמגיע ללקוח, ומשרת את  נציגי החברה בעת השיחה עם הלקוח. הפרויקט הביא להורדת התנגדויות, וייעל את תהליכי ההתחשבנות. הפרויקט הוא פרי פיתוח עצמי של אגף מערכות המידע בבזק בינלאומי".

 בזק בינלאומי

בזק בינלאומי

יישום מערכת ERP במפעל טירת צבי
מנימוקי הזכייה: "הוקמה מערכת אינטגרטיבית לניהול מגוון התהליכים העסקיים והצגתם בזמן אמת לכל הגורמים המעורבים. הפרויקט הביא ליצירת תשתית גמישה להרחבת הפעילות העסקית של המפעל, עם יכולת  לבקרה תמחירית טובה יותר, שמשפיעה על הרווחיות של החברה".
ספק הפרויקט: One1.

טירת צבי

טירת צבי

מערכת טכנאים ב-YES  
מנימוקי הזכייה: "בפרויקט פותחה והוטמעה מערכת לוגיסטית מתקדמת, מבוססת טאבלטים. זאת, לטובת טיפול דיגיטלי בכל התהליך הלוגיסטי של טכנאי חברת הלוויין.
ספק הפרויקט: One1.

YES

YES

זיהוי כתב יד בשיקים ישראלים בבנק לאומי
מנימוקי הזכייה: "בפרויקט נעשה שימוש בטכנולוגיות קיימות, לסריקה ולפענוח של ספרות בכתב יד על שיקים שהופקדו בעמדות שירות עצמי בלאומי. טכנולוגיה זו מאפשרת ביצוע אימות אוטומטי של הנתונים שפוענחו – אל מול הנתונים שהוזנו על ידי הלקוח".
ספק הפרויקט: NCR.

בנק לאומי

בנק לאומי

Employee Central בטבע
מנימוקי הזכייה: "זהו פרויקט לניהול גלובלי של תהליכי משאבי האנוש בחברה, אשר מבוסס על פלטפורמת הענן של טבע. המערכת משרתת את עובדי טבע ב-60 מדינות והיא יצרה שפה ארגונית אחת. הפרויקט כולל תהליכים רבים שניתנים לביצוע בשירות עצמי, תוך הגברת השימוש במידע ובאנליטיקה".
ספק הפרויקט: סאפ (SAP).

טבע

טבע

ניהול ידע בישראכרט
מנימוקי הזכייה: "בפרויקט בוצע שדרוג של פורטל הידע הארגוני הקיים, תוך התאמתו לממשק מתקדם ועדכני. המערכת מאפשרת ניהול ידע ארגוני למוקדים השונים, תוך שיפור וטיוב של ביצועי מנגנון החיפוש והתאמתו לדרישות המשתנות של הארגון".
ספק הפרויקט: One1.

ישראכרט

ישראכרט

מודול ERP בויזה כאל
מנימוקי הזכייה: "הוטמע מודול המטפל בתהליך פנים ארגוני, אשר מחשב את תהליך החזר ההוצאות האישיות. הפרויקט הביא לשינוי – מתהליך ידני, מסורבל ללא בקרה – לתהליך ממוכן, עם בקרות ושקיפות. הפרויקט תרם להתייעלות ארגונית, לקיצור סבב האישורים והביא לנוחות תפעולית ל-600 עובדי החברה".
ספק הפרויקט: אדוונטק (AdvanTech).

ויזה כאל

ויזה כאל

ניהול תהליכי מכירות דירות בחטיבות מזרח אירופה בשיכון ובינוי
מנימוקי הזכייה: "הוטמעה מערכת CRM של מיקרוסופט (Microsoft), מבוססת ענן, שמנהלת בצורה אחידה וגלובלית את כל פרויקטי הנדל"ן של שיכון ובינוי במזרח אירופה. הפרויקט מאפשר כעת תהליכי עבודה אחידים ושקופים, תוך תמיכה בכל הדרישות המתבקשות בכל מדינה".
ספק הפרויקט: One1.

שיכון ובינוי

שיכון ובינוי

יישום מערכת Clicksoftware לשיבוץ של טכנאים ומתקינים במי עדן
מנימוקי הזכייה: "הפרויקט הביא לשיפור חוויית השירות שניתנת ללקוחות מי עדן בר, בנקודת המפגש הרגישה ביותר עם הלקוח – כאשר בר המים מתקלקל והלקוח זקוק לשירות הלקוחות, לתיאום מועד הגעת הטכנאי, והמתנה בבית לקבלת השירות. הפרויקט הביא לעמידה ב-97% מחלונות הזמן שנקבעו מול הלקוח, ולהגדלת היעילות התפעולית, בשל הוספת טיפול בתקלות לטכנאי מדי יום, לצד יצירת מסלול נסיעה אופטימלי לטכנאי".
ספק הפרויקט: אדוונטק.

מי עדן

מי עדן

מערכת ניהול קשרי לקוחות באגנטק
מנימוקי הזכייה: "מערכת ה-CRM החדשה שולבה עם המערכת הקיימת, וביחד הן מציגות תמונת לקוח מלאה. המערכת משמשת כלי נוסף להתמודדות של החברה בשוק התחרותי בו היא פועלת".
ספק הפרויקט: One1.

אגנטק

אגנטק

SMART FLOW ב-UPS
מנימוקי הזכייה: "במסגרת הפרויקט הוקמה פלטפורמה, אשר תומכת ביעדים העסקיים של חברת השילוח, על בסיס מודלים מתקדמים בעולם הלוגיסטיקה. הפרויקט הביא להגברת האוטומציה בתהליכים השונים, שמשפרים את רמת הניהול והבקרה עליהם".
ספק הפרויקט: בינת.

UPS

UPS

הקמת אתר למועצה לתרבות במפעל הפיס
מנימוקי הזכייה: "הוקם אתר אינטרנט רספונסיבי, שנועד לפשט ולשקף טוב יותר את כל תהליכי בקשות התמיכה מהמועצה לתרבות, הפועלת במסגרת מפעל הפיס. האתר כולל איזור אישי לכל משתמש הקצה, לצד דירוג ואישור הבקשות".

מפעל הפיס

מפעל הפיס

פרויקט CRM, מי עדן    
מנימוקי הזכייה: "הוטמעה מערכת CRM, מהגדולות שהיו בארץ בשנים האחרונות. הדבר הביא לשיפור שירות הלקוחות בחברה יצרנית, בעלת פריסה גלובלית, העוסקת במכירות B2B ו-B2C".

ספק הפרויקט: One1.

מי עדן

מי עדן

לזוכים בקטגוריות אלוף האלופים, אות המערכת והפרויקט המצטיין לחצו כאן.

לזוכים בקטגוריות ניטור שליטה ובקרה וניתוח נתונים לחצו כאן.

לזוכים בקטגוריות מינוף טכנולוגיות מתקדמות ומערכות ליבה ותשתית ייזומית לחצו כאן.

לזוכים בקטגוריות פרויקטים ייחודיים ויצירת בידול, השגת יתרון תחרותי לחצו כאן.

לזוכים בקטגוריית רשויות מקומיות לחצו כאן.

לזוכים בקטגוריית תשתיות טכנולוגיות לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים