HPE הכריזה על פלטפורמה המעוצבת להריץ תשתיות מסורתיות לצד מערכות מבוססות ענן

HPE Synergy מאפשרת לארגונים את היכולת לספק באופן מהיר ויעיל שירותים ויישומים, לאמץ מודלים עסקיים ולהיכנס לשווקים חדשים

HPE

HPE הודיעה על HPE Synergy, הפלטפורמה הראשונה שמעוצבת כדי להריץ תשתיות מסורתיות לצד מערכות מבוססות ענן. פלטפורמה זו מיועדת לארגונים אשר מעוניינים ליהנות משני העולמות.

בזכות ארכיטקטורה פורצת דרך, אשר פותחה על ידי HPE, יכולים ארגונים לעבור לעבוד במודל המתבסס על שימוש במאגרי משאבים גמישים וסט של API אחודים כדי לצרוך את המשאבים המתאימים ביותר בין אם הם מסורתיים או בין אם הם משאבי ענן.

HPE Synergy מאפשר לארגונים כיום את היכולת לספק באופן מהיר ויעיל שירותים ויישומים, לאמץ מודלים עסקיים חדשים ולהיכנס לשווקים חדשים.

"כדי להיענות לצרכים העסקיים הגדלים, נדרשים מנהלי מערכות מידע לספק שירותים על בסיס אפליקציות", אומר ג'ד סקרמלה, יועץ בכיר ב-IDC. "תשתיות ה-IT צריכות לא רק לספק כלים אמינים לחסכון בעלויות של מערכות המידע המסורתיות, אלא גם לתת להם את הגמישות והמהירות לספק שירותים כפי שספקי שירות בענן הציבורי נותנים".

HPE Synergy מספק מענה לאתגרים האלה באמצעות מימוש ארכיטקטורה חדשה המכונה בשם "Composable Infrastructur", המבוססת על שלושה עקרונות:
מאגרי משאבים גמישים
● משאבי מחשוב, אחסון, תקשורת, אשר ניתנים לצריכה על בסיס דרישה ייחודית של כל אפליקציה.
● יכולת לתת מענה מיידי במקרים של עומסים.
● תמיכה בכל העומסים: פיזי, וירטואלי ו-Containers-based computing.
אינטיליגצייה בניהול התשתיות
● התאמת  תשתית טכנולוגית מתאימה על בסיס ניתוח וזיהוי הצרכים ומצב מאגר המשאבים ב-HPE Synergy.
● התמודדות עם המשכיות עסקית לצד שינויים תכופים.
API אחודים
● שורה אחת של קוד לכל אלמנט תשתית.
● 100% תכנות התשתית.
● ממשק מאפשר אספקת תשתיות פיזיות כשירות.

HPE Synergy מחבר את מאגרי המחשוב, האחסון והרשת באמצעות ממשק יחיד מופעל על ידי HPE OneView. למעשה הוא מחבר בין משאבים פיזיים ווירטואליים בתצורה מתאימה לכל יישום. כפלטפורמה הניתנת להרחבה היא מאפשרת בקלות רבה לנוע בין מגוון רחב של יישומים, לכן, היא אידיאלית במיוחד עבור לקוחות המעוניינים לשלב סביבת ענן היברידית, גמישה להרחבה, ומתאימה לפיתוח בסביבת DevOps.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים