חוויית נסיעה קסומה – אובר מעוניינת להפוך לחלק מהאפליקציות שלכם

ענקית התחבורה הציגה הצעה מפתה במיוחד למפתחי אפליקציות ל-iOS ולאנדרואיד - להוסיף כפתור ביישומים השונים, שבלחיצה עליו יוכלו משתמשים להזמין נסיעת אובר באופן מיידי

אובר

היתקלות בכפתור של אובר (Uber), החברה האמריקנית המספקת שירותי תחבורה דרך האינטרנט ברחבי העולם כולו, באפליקציות שונות מעידה בעיקר על תחכום טכנולוגי מרשים, אבל בעבור מפתחי אפליקציות שילוב שירותיה של אובר מצביע בבהירות על סוג הצרכן שהם מחפשים: צעיר, משכיל, עירוני ואמיד – ממין זכר או ממין נקבה, דווקא בעניין הזה אין העדפה ברורה.

אובר מעוניינת לעשות את החיים קלים עוד יותר בעבור המפתחים ולסלול את שילוב הכפתור בעבורם בנוחות מקסימלית. ענקית התחבורה הציגה בסוף השבוע הצעה חדשה ומפתה במיוחד למפתחי אפליקציות ל-iOS ולאנדרואיד – להוסיף לאפליקציה שלהם כפתור שבלחיצה עליו יוכלו משתמשים להזמין נסיעת אובר, ואולי – אם ירצו בכך המפתחים – גם להיכנס לפרטים ואינפורמציה נוספת אודות הנסיעה, כמו למשל מקום האיסוף או ההורדה וכדומה. הכפתור האמור מתווסף בקוד של האפליקציה, ויוכל להיות מתוכנן כך שיצוץ בצמוד לכל כתובת או יעד שיופיעו באפליקציות השונות. אובר אפילו מנסה לאפשר למשלבי הכפתור קבלת תמורה כספית עקב המהלך.

"באמצעות הוספת הכפתור לצד כל כתובת או 'מתכוון לנסוע' (intent to ride) באפליקציה, המשתמשים שלה יוכלו בהקשת כפתור אחת להזמין נסיעה מיידית למלון, למסעדה, לקולנוע, או לכל מקום אחר שאליו ירצו להגיע ושבו התעניינו", כתב כריס סעד מנהל מוצר ב-Uber API and Strategic Partnerships. "הדבר יסייע בידיכם להציע למשתמשים כלי מובחן שמספק חוויה קסומה לנוסעים, וכן עשוי להגדיל את רווחי העסק שלכם עם הכנסה נוספת". ואכן מפתחי אפליקציות מארצות הברית יכולים כבר כעת להצטרף לתכנית השותפים של אובר, ולהרוויח חמישה דולר בעבור כל נוסע חדש שהם הפנו אל אובר דרך הכפתור המשולב.

כרגע אובר משולבת כבר באפליקציות פופולריות וגדולות רבות, שהעיקרית מביניהן היא כמובן Google Maps, ואליה מצטרפים שמות כמו Starbucks, Trip Advisor ואחרות. אבל השילוב הזה, שהוצע לאפליקציות של חברות רבות לפני כשנה, היה מבצע ארוך ומייגע שדרש הרבה בדיקות על-מנת להבטיח שהקישורים העמוקים עבדו כראוי, לקבוע אם האפליקציה הותקנה, ואם לא, לבנות קישור חלופי לחנות האפליקציות וכן לדאוג ליצירת טיפול חזותי לדברים. "ההכרזה העכשווית מכוונת כדי להראות כמה קל יהיה לאפליקציות קטנות לשלב בקוד שלהן את שירות הנסיעות שלנו", הסביר דובר ענקית התחבורה את ההבדל.

אגב, מתחרתה העיקרית של אובר, ליפט (Lyft) מפתחת גם היא אפשרות לשילוב באפליקציות. כבר כעת יכולים משתמשי PayPal ו-Slack לבקש נהג של ליפט בתוך האפליקציות הללו לשירות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים