ליאור כץ, מטריקס: "יש צורך ביותר אנשי פיתוח מאנשי בדיקות כפי שהכרנו בעבר"

"BDD, האינטרנט של הדברים, כלי Open Source, פתרונות בענן, בדיקות אוטומטיות למובייל, כל אלה ועוד הם באזז בעולם הטכנולוגי ומקבלים מענה והתייחסות בעולם ה-QA", מסביר כץ בהרצאה שנתן בפני קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס

ליאור כץ, CTO במטריקס וטאקט בדיקות

ליאור כץ, CTO במטריקס וטאקט בדיקות, אשר מספקות ייעוץ ושירותי בדיקות לארגונים בארץ ובעולם, הופיע בפני משתתפי קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס מכללת היי-טק וקבוצת אנשים ומחשבים ושטח בפניהם את העידן החדש בעולם הבדיקות והחזון הטכנולוגי שעומד מאחורי שלל החידושים והמגמות בתחום ה-QA.

ההרצאה של כץ כללה הצגת המגמות והכיוונים בתחום הבדיקות, כמו הצגת טכנולוגיות ופיתוחים חדשים ותובנות על צורת הגישה הנכונה של הארגון בהגדרת החזון, הארכיטקטורה ויישום של עולם הבדיקות בארגון החדש.

כץ דיבר על הכיוונים והאתגרים הטכנולוגיים החדשים העומדים בפני המנמ"ר, ואיך עולם בדיקות התוכנה משתלב בעולם הטכנולוגי החדש.

לדבריו, "עולם הבדיקות בענן הולך ותופס תאוצה גם בעולם הגלובליזציה (Croud Testing), אם אלה פתרונות כמו Sauce LAB בבדיקות אוטומטיות, פתרונות בעולם של בדיקות העומסים כמו Storm Runner, BlazeMeeter, Saosta, וכן פתרונות SAAS בעולם הכלים לניהול בדיקות".

יד ביד עם התפתחות העולם הטכנולוגי

כץ הסביר כי "עולם בדיקות התוכנה הולך ומתקדם יד ביד עם התפתחות העולם הטכנולוגי ועולם פיתוח התוכנה; מגמות בעולם הבדיקות כחלק מתהליך ה-CI בחברה, כמו כן מגמות כמו BDD הקשור בקשר טבעי לעולם הבדיקות, בדיקות בזמן ה-Design, וכמו כן המגמות החדשות בתחום הטכנולוגי (העולם האג'ילי, CD, ועוד). מעבר לכך העלייה המטאורית בשימוש בעולם המובייל, ופיתוח בעולם המובייל, שמה את תחום בדיקות המובייל כאחד התחומים החשובים ביותר. בבדיקות אוטומטיות ובדיקות עומסים ישנם פתרונות בלי סוף, ונראה שעולם הבדיקות מתכנס לעולמות מערכות ההפעלה. כמו כן בהתייחסות לכוח האדם הדרוש היום בעולם הבדיקות, יש צורך ביותר אנשי פיתוח מאנשי בדיקות כפי שהכרנו בעבר".

במהלך ההרצאה נעשתה הדגמה חיה של כלי בדיקות אוטומטיים בעולם המובייל, וכלים לבדיקות עומסים בענן.

כץ סיכם את ההרצאה בניתוח המגמות, החידושים והדגשים בעולם הבדיקות, ומה המנמ"ר החדש צריך לקחת הביתה בכדי להוציא את המירב מצוות הבדיקות בארגון.

קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס מכללת היי-טק וקבוצת אנשים ומחשבים הינו הקורס המוביל והיוקרתי ביותר בעולם מערכות המידע בישראל. בקורס עברו בשנים האחרונות מאות מבכירי תחום מערכות המידע ומנהלי מערכות המידע בשוק הישראלי והקורס זוכה להכרה על ידי גופים ציבוריים רבים ומהווה את תעודת הכניסה לתפקיד המנמ"ר בארגונים רבים. את הקורס מנחה מקצועית בנצי שפירא, אשר שימש במשך שנים רבות כמנמ"ר של ארגונים מובילים במשק כגון קוקה קולה (Coca-Cola), פלאפון וידיעות אחרונות.

המחזור הבא של הקורס אמור להיפתח בחודש  נובמבר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים