אתר חדש למכבי תל אביב בכדורגל

במסגרת האתר ניתן יהיה להתעדכן במה שקורה במשחקים, לדעת את ההרכבים לפני השריקה ולקרוא על ההיסטוריה שלה ● המפתחים טוענים שהם למדו מהאתרים של הקבוצות המובילות באירופה

לאתר חוקים משלו? אילוסטרציה: BigStock

קבוצת הכדורגל מכבי תל אביב השיקה באחרונה אתר חדש, שכולל קטעי וידיאו בלעדיים, חדשות וכתבות צבע על הקבוצה. כמו כן, האוהדים ושאר הגולשים יוכלו לצפות בדיווח חי שיפורסם אונליין כשעה וחצי לפני כל משחק, ובכלל זה פרסום ראשוני של ההרכבים.

מרגע השריקה ירוצו דיווחים חיים על מהלכים בזמן אמת ותוצאות, שיימשכו לאורך כל המשחק, כך שגם מי שלא יהיה במגרש ולא יצפה בשידור בטלוויזיה יוכל להתעדכן במתרחש דרך האתר. יצוין כי האתר הותאם לגלישה מהטלפון הנייד.

ערן זהבי - הגרסה הדיגיטלית. מתוך האתר החדש של מכבי תל אביב

ערן זהבי – הגרסה הדיגיטלית. מתוך האתר החדש של מכבי תל אביב

בסוכנות הדיגיטל Go UFO טוענים כי הם הקימו אתר "שיעמוד בסטנדרטים של ליגת האלופות. למדנו לעומק את האתרים של ארסנל, באיירן מינכן, ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד". האתר מוצג בעברית ובאנגלית, לדבריהם "כדי לפנות לקהלים חדשים בחו"ל".

במסגרת האתר החדש ניתן יהיה להירשם בחינם למועדון האוהדים החדש של מכבי תל אביב, מכבי First; לקנות כרטיסים למקומות השמורים לגולשים; לצפות בסטטיסטיקות על שחקנים פעילים ושחקני עבר, עם אפשרויות לבצע השוואות; לקרוא על ההיסטוריה של המועדון; להיכנס לעמודים של הקבוצה ברשתות חברתיות; לקבל דיווחים על קבוצת הנוער; ולהשתתף בתחרות נושאת פרסים לבחירת שחקן ושער החודש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים