איגוד האינטרנט הישראלי משיק אפליקציית לימוד מסחר מקוון

האיגוד הציב לו כמטרה להגביר את היקף פעילות המסחר המקוון בארץ, כאשר כל תכני הפרויקט המקצועיים מרוכזים כעת בצורה נוחה שתאפשר לבעלי עסקים וליזמים ללמוד את כל הדרוש להם על מנת להיכנס לתחום

איגוד האינטרנט הישראלי

איגוד האינטרנט הישראלי הציב לו כמטרה, להגביר את היקף פעילות המסחר המקוון בארץ. לשם כך השיק בתחילת השנה מיזם מקיף לקידום המסחר המקוון בישראל לטובת עסקים קטנים ובינוניים. המיזם מתמקד בהנגשת ידע פרקטי וחינמי ליזמים ובעלי העסקים, לצד פעילות רגולטורית לטובת הסרת חסמים בירוקרטיים המקשים על פעילות המסחר המקוון.

כעת, כל התכנים המקצועיים מרוכזים באפליקציה חינמית להורדה שתאפשר לבעלי עסקים ללמוד בזמנם הפנוי את הדרוש להם על מנת להיכנס לתחום המסחר המקוון, היישר מהטאבלט או מהמכשיר הסלולרי. בין התכנים שהאפליקציה כוללת, חלון ראווה עם 34 אתרי מסחר של עסקים קטנים ישראלים, קטלוג חברות סטארט-אפ ישראליות המובילות פתרונות מסייעים לבעלי העסקים, מאמרי לימוד והרצאות וידיאו בהובלת מרצים מובילים בנושאים כגון: הכרת זירות מסחר, מסחר מקוון עם סין, סדנת צילום, אתגרים משפטיים של מסחר ברשת, ועוד. בנוסף ניתן לקרוא פרשנויות מאת הבכירים שלקחו חלק בוועדת ההיגוי.


אל המיזם  של האיגוד חברו שותפים רבים וביניהם טוויטר (Twitter) עם פרויקט ראשון בו היא תומכת בישראל, Paypal, דואר ישראל, איגוד לשכות המסחר, eBay, בזק בינלאומי, זאפ, ועוד.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. חיים

    וכמה כסף הם הוציאו על הפרויקט המקושקש הזה?

אירועים קרובים