ווי-אנקור תטמיע מוצרי אינפינידאט בישראל

זרוע התשתיות של קבוצת חילן הוסיפה לקו המוצרים שלה פתרון בתחום האחסון מבית היוצר של משה ינאי ● הוא מבקש לענות על האתגר שיוצר לארגונים הגידול המתמשך בנפחי המידע

שיתוף פעולה עם אינפינידאט. ווי-אנקור

קצב הגידול בנפחי המידע נראה באחרונה כמו מסלול מירוצים עם מכוניות-על הטסות במהירויות דמיוניות. ואכן, הגידול המתמשך והמהיר בנפחי המידע מייצר אתגר מהותי לארגוני אנטרפרייז, המגלים כי ארון האחסון הישן שלהם כבר לא עומד בקצב ההתרחבות הנדרש ממנו. בין הפתרונות בתחום זה מצויה מערכת האחסון של אינפינידאט (Infinidat), שהוקמה על ידי משה ינאי וביצעה לפני מספר חודשים גיוס של 150 מיליון דולר לפי שווי של 1.2 מיליארד דולר.

ווי אנקור חתמה באחרונה על הסכם שיתוף פעולה עימה ומספקת באמצעותה פתרונות אחסון עתירי ביצועים ונפח. כך, למשל, קופסת אחסון בודדת, המכונה InfiniBox, מסוגלת להחזיק נפח אחסון של 2 פטה-בייט של נתונים, להגיע ל-850 אלף IOPS (פעולות קריאה וכתיבה לשנייה) ול- 12 ג'יגה רוחב פס Throughput.

לדברי דן שפרונג, מנהל אזורי באינפינידאט, "הפתרונות שלנו מתחרים במערכות הדיסקים החדשניות ביותר של חברות הענק, ומספקים יחס עלות תועלת תחרותי לפתרונות הקיימים בשוק. מודל הרישוי מאפשר לארגונים לקבל את ארון האחסון עם הנפח המירבי של 2 פטה בייט, לפתוח אותו בהדרגה ולשלם רק על פי נפח הצריכה בפועל". הוא הוסיף כי "גישת ה-Non-Disruptive Upgrade המוטמעת בפתרון שלנו מספקת צורך לצו השעה בארגונים כיום – אפס זמני השבתה – המערכת מספקת רמת שרידות של מעל חמש תשיעיות".

לדברי שפרונג, הרחבת הפעילות המקומית הביאה לחיפוש שותף בעל הבנה טכנולוגית מעמיקה והיכרות נרחבת עם השוק המקומי. לדבריו, "ניסיונה של ווי אנקור בהקמתם של מערכי אחסון גדולים במגוון ארגוני אנטרפרייז, היווה עבורנו יתרון חשוב. תוך כדי הבדיקות שערכנו, גילינו כי החברה נחשבת כאינטגרטור מקצועי ומוערך על ידי הלקוחות הגדולים.

שריג צור, מנכ"ל ווי אנקור, הסביר ש-"כחלק מהאסטרטגיה שלנו לספק ללקוחות פיתרון מקצה לקצה, אנו תרים כל העת אחר טכנולוגיות חדשניות. הטכנולוגיה של אינפינידאט מאפשרת לארגונים להשיג חיסכון ניכר בעלויות האחסון באזורים שהנם עתירי נפח וביצועים, ומאפשרת לנו להרחיב את המענה בעולם האחסון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים