יקי זנו מונה לתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיות של בזק

זנו, שחוזר לבזק לאחר כמה שנים, יחליף את יובל קינן ● הוא כיהן עד לאחרונה כראש מנהל הטכנולוגיות בשירות בתי הסוהר

יקי זנו, סמנכ"ל הטכנולוגיות של בזק

יקי זנו חוזר לבזק ומונה לתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה. זנו, אחד העובדים הוותיקים בבזק, יחליף את יובל קינן. הוא חוזר לחברה לאחר פסק זמן שבמסגרתו כיהן עד לאחרונה כראש מנהל הטכנולוגיות בשירות בתי הסוהר.

זנו, בוגר מכללת בזק, הוא בעל תואר שני בהצטיינות במנהל עסקים ותואר ראשון בהצטיינות בהנדסת מחשבים מהטכניון. לפני עזיבתו את בזק שימש כמנהל אגף תשתיות המחשוב של החברה. את דרכו המקצועית בחברה החל זנו כטכנאי מרכזות דיגיטליות.

קינן כיהן שמונה שנים בתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיות של בזק, לאחר שמילא תפקיד דומה בבזק בינלאומי. הוא החליף בזמנו את אלי פרנק. בשנים האחרונות היה קינן שותף למיזמים טכנולוגיים בבזק, חלקם יחד עם זנו, בין היתר הקמת דטה סנטר פנימי והטמעת מערכות שו"ב.

בזק מתמודדת כיום עם אתגרים מורכבים בשוק התקשורת, עקב הרגולציה שהגבירה את התחרות – הן בשוק הקווי והן בשוק תשתיות האינטרנט. חטיבת הטכנולוגיות של החברה, שאחראי גם על טכנולוגיות הרשת, היא חטיבה קריטית ביותר, שצריכה לתת מענה ליעדים של בזק בשוק משתנה.

מנכ"לית בזק, סטלה הנדלר, אמרה בעקבות המינוי: "זנו הוא דוגמה מצוינת למנהל שגדל בבזק, התקדם בה לאורך השנים, מכיר היטב את האנשים והמערכות ומסוגל להוביל את חטיבת הטכנולוגיות לאתגרים הרבים המצפים לה".

הנדלר ציינה כי לסמנכ"ל הפורש, קינן, יש חלק משמעותי בהצלחת החברה ותרומה לתנופת העשייה בה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. סימה

    ברכות חמות והצלחה רבה יאקי מקצוען אמיתי משכמו ומעלה מאז ומתמיד בכל תפקיד שביצע

אירועים קרובים