אמינם: לגגל זה השטן

מתברר שכשהזמר גולש באינטרנט, הוא לא מסוגל לעצור בעדו מלהסתכל בכל מקום ועל הכל, כך שהוא מעדיף לשמור מרחק רב מהסם הרשתי

לא עומד בפני הסם האינטרנטי. אמינם. צילום: BigStock

אמינם, הראפר בן ה-42, טען בזמנו שאין לו מושג כיצד משתמשים במחשב, אבל כעת עושה רושם שהוא קיבל את הרקע הדרוש ואת הכלים הבסיסיים כדי שלא יהיו לו חיים כמו לכולנו, ועם זאת הוא עדיין נמנע מלעשות בו שימוש.

"אני לא ממש נכנס לאינטרנט, כי מניסיון עבר זה לא הסתיים כל כך טוב", אמר לניו יורק טיימס (The New York Times). "ברגע שאני על המחשב – זהו, נגמר – בגלל שאני מתפתה להסתכל על הכל. נכנסתי למחשב לאחרונה וגלשתי באתר אחד, קראתי חמש תגובות והייתי בשוק. יש לי חברים ראפרים שעושים את זה, ואני כולי – 'אני לא יודע איך אתם עושים את זה'. פשוט בגלל שאתה מוצא את עצמך בסופו של דבר רוצה לריב עם מישהו, להרוג אותם, או להרוג את עצמך – לרוב כל השלושה בו זמנית".

לא להיות מעודכן עם העולם האינטרנטי אומר שאמינם אינו צייצן פורה בטוויטר (Twitter) או צלם אינסטגרם (Instagram) מקצועי. הזמר המורד חושב שלרשת החברתית הייתה השפעה על מוסיקת הראפ, ולא בהכרח לטובה. "אני יודע שיש הרבה עוינות בטוויטר. פעם אנשים נהגו פשוט לכתוב שירים. אבל זה מה שיש", הוא אומר. "העולם לנצח משתנה, ופשוט צריך להסתגל ולהתפתח איתו".

בזמן שכמה מעמיתיו, כמו 50 סנט וד"ר דרה, שדרגו את עצמם והפכו לאנשי עסקים במקביל להיותם מוסיקאים, אמינם מעדיף לתת את כל הפוקוס רק על המוסיקה. "עם 50, תמיד יכולתי לראות את זה מגיע, אפילו מההתחלה. הוא תמיד חשב בצורה מאוד עסקית", הוא מוסיף. "הוא תמיד היה כל כך מדויק וסגור על מה יהיה הצעד הבא, איפה אמצא את עצמי, ואני שונא להגיד את זה – אבל אני נוטה להיות יותר צר אופקים. פשוט להיות מאוד סגור על המוסיקה ולא לראות מעבר. בהמשך הדרך, אולי אני אוכל לראות את עצמי מפיק אלבומים, אבל אני מרגיש כאילו אני תמיד ארצה לעשות משהו עם מוסיקה. אין ממש הרבה דברים אחרים שמעניינים אותי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים