רד חנכה מרכז מו"פ בבאר שבע

החברה מגייסת בימים אלה יותר מ-30 מהנדסי תוכנה, שיצטרפו ל-80 המהנדסים שכבר מועסקים בו ● ראש עיריית באר שבע: "הקמת המרכז - מימוש החזון של בן גוריון"

גוזרים את הסרט: מימין - דרור בין, מנכ"ל רד; רוביק דנילוביץ', ראש עיריית באר שבע; וזוהר זיסאפל, ממייסדי רד וקבוצת רד-בינת. צילום: קרין מגן, יח"צ

תוספת לפארק ההיי-טק בבאר שבע: רד חנכה באחרונה את "רד נגב", מרכז המו"פ החדש שלה בעיר הדרומית, בטקס רב משתתפים. המרכז, שבהקמתו ישקיעו רד והמדען הראשי במשרד הכלכלה כ-110 מיליון שקלים (במהלך שלוש שנים), ישמש בעיקר למחקר ולפיתוח רשתות ניתנות לתכנות (Programmable Networks).

ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', אמר באירוע כי "רד מוציאה לפועל את החזון של דוד בן גוריון להפרחת הנגב. רד היא חברה של חולמים שיודעים לחלום, אבל עם רגליים על הקרקע". הוא הוסיף שהחלטת החברה להקים את מרכז המו"פ בבאר שבע היא "לא רק מעשה ציוני. זהו מהלך נכון עסקית, כלכלית וטכנולוגית".

יהודה זיסאפל, ממייסדי רד וקבוצת רד-בינת, אמר בטקס כי "בתוך שנה המרנו את הקמת מרכז המו"פ בבאר שבע מרעיון למימוש בשטח, עם 80 מהנדסים. יש לקבוצה כאן פעילות עסקית רחבת היקף שכוללת, בין השאר, את אספקת כל פעילות התקשוב של עיר הבה"דים, ותגבור של תוכנית 'אופקים להיי-טק' באוניברסיטת בן גוריון, שמכשירה מעל 150 מהנדסים".

דרור בין, מנכ"ל רד, ציין כי נמשכים גיוסי העובדים למרכז החדש וכי יותר מ-30 משרות של מהנדסי תוכנה מחכות לאיוש.

"רד נגב" - מרכז המו"פ של רד בבאר שבע. צילום: קרין מגן, יח"צ

"רד נגב" – מרכז המו"פ של רד בבאר שבע. צילום: קרין מגן, יח"צ

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים